Joystick?

<< < (5/9) > >>

sikkesakke:
Juu, multa lyötyy tuo sama logitecin extreme 3d pro. tikku on melko uusi ja ensimmäinen tikkuni, joten ei mitään kokemusta varsinaisesti ole.

omprom:
Logitech Extreme 3D Pro löytyy täältäkin. Ihan hyvä tikku se on ollut. Ennen oli Logitecin attack 3, harmi että ei pystynyt polkeen.

FIN1979:
moi

Pari vuotta sitten minullakin oli käytössä tuo Logitechin CordlessFreedom tikku mutta meni hermot sen kanssa koska tikku meni "Sleep" asentoon jos sitä ei käyttänyt vähään aikaan ja simun ollessa käytössä sen takaisin aktivoiminen ei aina onnistunut ja sitten oltiinkin tikutta lennon loppuvaihessa  Lisäksi tuo tikku söi ihan älyttömästi pattereita joita piti käytössä olla muistaakseni 4kpl. Langattomuus siinä oli ihan hyvä, mutta piti lopuksi hankkia siihen "Caffeine" niminen ohjelma joka piti tikun hengissä koko lennon ajan ainoana miinuspuolena se että patterit kuluivat nopeammin.

Vaihdoin sitten tikun Logitechin Extreme 3D Pro:n johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Tikku ollut käytössä noin 1,5 vuotta ja maksoi muistaakseni alle 40€. Tikku on hyvä hinta laatusuhteeltaan ja siinä on 12 eri ohjelmoitavaa nappia, kaasukahva ja peräsinvääntö. Muuhun en tätä tikkua vaihtaisikaan.

Siihen tulokseen FS2002:n aikoihin tulin että Force Feedback tikulla ei tee mitään FlightSimulator siviilisimussa 

Jani

dcthree:
Ohjaimen hankinta on minullakin edessä.

Mitä kokemuksia X52:sta on? Onko sen hankinnassa järkeä jos lentää vaan pelkkää siviilisimuilua (jos ei FSX:n Piper Cubissakaan ole ohjuksia  )?

Mihin käyttöön olette ohjelmoineet nuo kaikki napit ja vivut, joita siinä on?

Toinen vaihtoehto olisi CH Flightsim Yoke. Pelkkä yoke olisi vielä kipurajalla, mutta pedaalien kanssa kokonaishinta on minulle liian kova. Voiko yoken kanssa käyttää Logitechin ratin polkimia? Nykyisen joikkarin kanssa niitä yritin ja siitä ei tullut mitään.

pyrtsä:
Ainakin Saitek x45 on minun mielestä todella hyvä joystick.Erillinen kaasukahva on hyvä asia.
Näppäimiä siinä on ihan mukavasti

Navigation

Up one level

Next page

Previous page