FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.11.17, 09:31

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  50 Northin tuotoksesta
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: 50 Northin tuotoksesta  (Read 355 times)
MikaPohjo
Former member
50 Northin tuotoksesta
« on: 29.12.05, 13:51 »

Moi,
Ostinpa justiinsa tänään ton koneen. Pikku pettymys oli se, että siipinäkymiä ei ole lainkaan  Sad Saiskohan näitä koneeseen mitenkään? Ja onko muilla mitään tietoa siitä että millon se paneeli yms olis saatavissa? Puljun nettisivuilla ei ollut siitä paljon mitään...
jonne
Former member
Re: 50 Northin tuotoksesta
« Reply #1 on: 29.12.05, 15:23 »

Paneelia tässä on todellakin jo odotettu, mutta eipä ole mitään uutisia kuulunut. Taitaa olla niin, että on vähän hiljaiseloa nyt, kun tuo feelTheren 737 julkaistiin. Itse olen kyllä varsin tyytyväinen 50N:n modeliin eli jos siihen laittaisi tuon feelTheren paneelin, niin voisi olla aika kiva peli.  Smiley

Jonne
Virta
Former member
Re: 50 Northin tuotoksesta
« Reply #2 on: 29.12.05, 21:55 »

Joo, nätin näköinen peli on minunkin mielestäni, joten onnittelen hyvästä hankinnasta. Jollei muuten, niin eipähän ole ainakaan hinnalla pilattu!

Mitä taas tulee tuohon Fifty Northin toimintaan, niin ainakin minä olen menettänyt jo melkein toivoni siitä, että tuota luvattua paneelia tuleekaan. Tasaisin väliajoin on tullut heidän sivuillansa käytyä, eikä viimeiseen kahteen kuukauteen ole tapahtunut mitään uutta. Tuntuu, että noiden sivujen päivitys on lopetettu kokonaan... Jäämme jännityksen sekaisin tuntein odottamaan, mitä tulevan pitää!
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1