Falcon 4 Allied Force

(1/2) > >>

Pihi:
Koitettiin Suden kanssa eilen onlinessä, itse kun olen kohtuullisen kädetön ollut aina Falconin kanssa... Kyllä täytyy sanoa, että osaavan kaverin kanssa mieletön pelikokemus, lennonjohto todellakin antaa oikeat suuntimat, asejärjestelmät tuntuvat todella monimutkaisilta, mutta loogisesti toimivilta(onneksi oli veteraani mukana lennolla )... Pommitustehtävä näytti onnistuvan täydellisesti, mutta debriefingissä tulikin vettä niskaan, kuulemma ne varastot olikin siviilikohteita

Olisiko halukkaita moninpelaajia?(IL-2 taidot riittävät aluksi, mutta olisi hyvä lukea kyllä manuaalista ainakin tutkien toiminta...) Pelihän on perusrunkona vanha, ja grafiikka tuntuu aluksi kököltä, mutta siihen tottuu ihmeen nopeasti... Kynnys lentämiseen on myös korkeampi kuin Illussa, pelikokemuksena kyllä lähempänä "oikeaa" lentämistä... Lennonjohto herjaa heti jos mokailee rullatessa, ja jäin kiitoradan reunaan jännittämään Suden laskua, kun sai hittiä IT:stä, niin kohtapuoleen lennonjohto alkoi toistuvasti komentelemaan pois sieltä muiden tieltä... taas tuli debriefingissä pyyhkeitä....

Ainoa huono puoli on hinta, normaalipelin hintainen, vaikka hyllystä löytyisi vanha F4.... (sekä mieletön nappulatetsaus ennen lennolle lähtöä, niitä toimintoja sitten on tosi mieletön määrä...Samaten bensaa kuluu kummasti, kun vetää jälkipoltin päällä, ekalla treenilennolla ajattelin kiskaista vähän nopeammin lenkin, ja bensa loppui puolivälissä.... )

rtuomo:
Eipä ole minulle enen näin käynyt. Kun olin ottamassa Falcon 4 Allied Force CD:tä pois kotelosta (oli tiukassa), SE HALKESI!

Edit: Siis CD halkesi, ei kotelo Onneksi Bulldogin pojat antoivat armon käydä oikeuden edestä ja vaihtoivat ehjän tilalle (eivät kuulemma normaalisti vaihda tällaisissa tapauksissa). Ja eikun asentelemaan

JaniRavattinen:
"Pommitustehtävä näytti onnistuvan täydellisesti, mutta
debriefingissä tulikin vettä niskaan, kuulemma ne varastot
olikin siviilikohteita"

Kannattaa tehtävän suunnitelussa katsoa recon toiminolla
kohteen sijoittelu mistä löytyy mitäkin. Eli jos kohde on
lentokenttä, katsoo lennonjohtotornin, ammusvaraston,
tutkan... jne. Tietää etukäteen kohdetta lähestytäessä
missä mikäkin on ei tarivitse ruveta arpomaan siinä vaiheessa
kun pitäs ruveta pommeja tiputtamaan.   

"kun vetää jälkipoltin päällä, ekalla treenilennolla ajattelin
kiskaista vähän nopeammin lenkin, ja bensa loppui puolivälissä..."

F-16 antaan mahdollisuuden BINGO varoituksen muuttamiseen.
Default arvo on 1500 lbs kasoa tankissa, jolloin BINGO
ilmoitus tulee. Ton varoituksen voi esim laittaa tulemaan
kun kasoa on 3000 lbs tankissa. Ohjeet löytyy ohjekirjasta.

Pihi:
Juu, Jani, tämä oli tämmöinen tutustumislento, jota varten ei juuri ohjekirjaa aukaistu, ainoastaan fiilisteltiin innostuneesti kuin norsu posliinikaupassa Mutta tämän kokemuksen avittavana kyllä aloin kahlaamaan sitä 700-sivuista eeposta....(en niin hirveän vakavasti ota tätäkään peliä, tärkeintä on että itse viihtyy pelatessa sekä tietenkin jos onlinessä pelailee, niin myös peliseuralla on hauskaa, tavalla tai toisella...)

edit; niin siis ensimmäisessä viestissäni oli tarkoitus tuoda esiin pelikokemus hieman kuivan ja itseironisen huumorin kautta

JaniRavattinen:
No Mut pääasia on, et on hauskaa 

Navigation

Up one level

Next page