Nyt rotia peliin!!

(1/6) > >>

Lonkka:
Moi!

Pikku hiljaa alkaa v*tuttamaan että homma tuntuu kaatuvan käsiin!!No joo en itsekään ole kovin usein lentänyt!Homma korjataan ja saadaan FSNS siihen loistoon mitä kuulu!!Jos joku on toista mieltä niin sanokoon!Nyt Äijät lähdetään!!

Ehdotuksia ja Axukin mukaan(nyt mennään eikä meinata)pidetään hauskaa!!

Harri

P.S Muutama hyvä sessio keskenään!!!

Loki:
TERMOS!

Juu, alkaa meikäläiselläkin olla ranteet ruosteessa. Taukoa on tullut temppuilevan joikkarin takia, mutta uus Lokitekki on tulossa ens viikolla. Nyt on kaverin force lainassa, mutta sillä voi lentää vain Cessnaa (tai niitä itävehkeitä).
Ensi viikkoon...

Terv

Jaakko

Axu:
Joo todellakin.. En tosin ole arvannut, että täällä kaatuu homma käsiin.. Jos FSNS on kerran alas menossa, niin olen mukana nostamassa 175%! Jäin itse syrjemmälle sen takia, että ei niin paljoa kiinnostanut lennellä niitä suuria sessioita kokoajan, joita mielestäni teimme. Elikkäs teki mieli takaisin siihen, että mennään omille servuille ja tapellaan siellä ihan FSNS-porukan kesken.. Tottakai mukaan täytyy saada muutakin, mutta minuun ei niin paljoa iske ne suurimmat sessiot, jossa on mukana kiljoona laivuetta. Ehkä tämä johtuu myös siitä, että ei kehtaa ottaa tarpeeksi omaa vastuuta siellä .. Mutta jokatapauksessa paukahdan taasen täysillä matkaan.. 

T:Axu

Taukoiltua on tullut itsekin, eikä mitenkään kovin säännöllisesti. Joskus ollut lähes kuukausi taukoa, sitten lennetty viikon aikana kuukauden edestä ja taas viikko pari taukoa. Toisin sanottuna ei mitään järkeä.

Myönnetään nyt rehellisesti, että suurin tauon syy on ollut se, että coopit eivät hirveästi jaksa innostaa ja porukka on pyörinyt lähinnä niissä. Mielummin lennän tehtäväpohjaisesti dogfight-kartalla. Kyllähän cooppejakin lentää, mutta kun yhdistettynä minä ja jokin muu kuin punakone on varma turpiinotto. Omaa hölmöyttähän se on kun ei viitsi taktiikkaa opetella millä pärjäisi esim. mersulla punakonetta vastaan. Toisaalta miksi lentää koneella mistä ei hirveästi pidä.

Seuraavakin saattaa tuntua osasta porukasta hölmöltä, mutta periaatteessa jos halutaan paljon porukkaa lentämään esim. kerran viikossa, niin siitä olisi hyvä ilmoittaa. Kaikilla ei välttämättä ole mahdollisuutta tai halua kytätä koko aika TS:ää tai lobbya. En tietenkään tarkoita, että joka lennosta tarvitsee ilmoittaa, mutta tosiaan vaikka kerran viikossa sovitaan, että miten ja missä lennetään. Tiedotusta vartenhan löytyy esim. FSNS Sessio Infot! threadi missä viimeisin viesti on 1/2 vuotta sitten, jota ennen threadissä oli säännöllisin väliajoin viesti.

Tälläinen viesti tästä nyt tuli. Toivottavasti joku on edes vähän samaa mieltä. Todellakin pistetään toiminta vanhalle mallille ja täältä löytyy vapaaehtoinen hosti pyörittämään vanhoja karttoja.

FSNS_Ville

Finski:
Jeps, pikku hiljalleen itsekin varmaan pääsisin osallistumaan sessioihin.
Mä olenkin jo sanonut aiemmin, miksi olen ollut poissa kuvioista, mutta yksi sellainen seikka itse laivueeseenkin liittyen, että multa ainakin rupesi menemään maku touhusta, kun laivue osallistui koko ajan uuteen sotaan uudessa verkossa. Sikäli olen siis Axun kannalla, että enemmän niitä sisäisiä sessioita ja sitten yksi hyvä VP -tyylinen servo mihin kaikki osallistuu.

EDIT: Ja Villen kanssa 100%sti samaa mieltä!

Navigation

Up one level

Next page