Aiheiden uudenlainen "lokerointi".
sami:
Quote from: Sami Marttila on 08.01.06, 20:47
Muuten hyvä jaottelu, mutta pystysuuntainen tila loppuu kesken ja joutuu scrollaamaan enemmän --> ei hyvä.
Jani fiksuna miehenä havaitsi että tuohan on resoluutiosta kiinni.
Mutta, kuten sanoin, niin Ilmailu-otsikon alle tulee vielä kaksi foorumia lisää, joten oli aiheet omissa kategorioissaan tai ei, niin 1024x768-resoluutiolla ne eivät siltikään samalle ruudulle mahtuisi.
Aihepiirien mukaan jaotelluissa alueissa on nyt mahdollista piilottaa koko kategoria kokonaan. Eli jos et Ilmailufoorumeita lue, mutta simulaattorit kiinnostavat, niin ko.foorumit voi minimoida piiloon otsikon vieressä olevasta nuolesta.
Jammu87:
Ihan jees, eipä toi mua haittaa. Voisi melkein piilottaa nyt noi simu jutut, kun eipä niitä tule juuri lueskeltua... Ja ihan hyvinhän noi minun mielestä näkee vaikka ovatkin omissa lokeroissaan.
Juha:
Quote from: Janne Oikarinen on 08.01.06, 21:00
Ihan jees, eipä toi mua haittaa. Voisi melkein piilottaa nyt noi simu jutut, kun eipä niitä tule juuri lueskeltua... J
Siinä tapauksessa www.flightforum.fi auttaa...
FINLAS:
Jaa no oli miten oli, mutta mun mielestä meni ainakin paljon epäselkeämmäksi. Mutta minkäs sille voi, jos tällainen jaoittelu todella on jonkun mielestä hyvä idea.
No eiköhän tähänkin systeemin viellä totu. Lähinnä se tässä tosiaan ketuttaa, että joutuu scrollaamaan, kun mua ainakin kiinnostaa noi kaikki aihepiirit, niin ei ole tarvetta sulkea/pienentää toisia aihepiirejä.
Kuten sanoin eiköhän tähänkin tule viellä totuttua.
mazze:
Hyvä jaottelu ainakin teoriassa. Selkeästi jaoteltu omiin ryhmiinsä. Vaikkakaan enää ei näy kaikki aiheet näkymään omalla sivulla. Kaikkeen tottuu
Navigation