:Pkoskakohan tulee uusi lentäjä haku.. olen kohta 2kk odottanut sitä jotta voisitte edes ilmoitta koska päin sitä tulee... ensi kuussa vai vuoden päästä vai huomenna!!???
:Pkoskakohan tulee uusi lentäjä haku.. olen kohta 2kk odottanut sitä jotta voisitte edes ilmoitta koska päin sitä tulee... ensi kuussa vai vuoden päästä vai huomenna!!???
Siitä kyllä ilmoitetaan kun sen ajankohta on lähempänä. Niitä ei järjestetä kauhean usein, mutta kärsivällisyyttä pyydän.
Mikäli oikeen muistan niin viimevuodella haku järjestettiin kolmesti. Tammikuu, Toukokuu sekä lokakuu , saatta heittää veikkaukset päin mäntyä mut jonnekkin suuntaan sentään
Olisiko kenelläkään antaa vihjettä koska olisi seuraava haku...? olen puolivuotta odottanut mutta ei ole tullut edes ilmoitusta sivuille koska se voisi olla..
Olisiko kenelläkään antaa vihjettä koska olisi seuraava haku...? olen puolivuotta odottanut mutta ei ole tullut edes ilmoitusta sivuille koska se voisi olla..
VF:n nettisivut on uudistuksessa ja haku tulee vasta sivujen valmistumisen jälkeen.