FSNordic.net to Ilmailu > Flightforum tiedote...
FIN1979:
Quote from: Mikko Westerlund on 21.01.06, 09:10
Ei toimi vielä ainakaan IE:llä. "Mainos" tulee toistuvasti, vaikka simusivujen kautta menenkin.
Eikä täällä myöskään vieläkään auta jos klikkaa että jatka selaamista FSNordicin kautta. Selaimena Firefox ja cookiet on päällä.
Ihmettelen että miksi se ei ota sitä cookieta talteen vaikka muut FSN cookiet ovat tallessa Firefoxissa.
Saisiko siihen tiedotteeseen vaikka laittaa itse ruksin jossa olisi että: "Älä näytä tätä tiedotetta enään." ?
Yleensä kun lopetan selailun sammutan Firefoxin ja sitten aina aloitan selaamisen FSNordicista ja tuolta Ilmailufoorumista niin tuo tiedote tulee aina näkyviin...
Jani
mmniemi:
Juu ei toimi ei. Olen nyt klikannut jokaista vaihtoehtoa (myös siis se Skip) ainakin pari kolme kertaa ja aina se vaan tulee takas. Tosin en ole keksinyt mitään logiikkaa, milloin se pläjähtää naamalle. Tuntuu tekevän sitä silloin kun sille itselleen sopii. Nimittäin joskus saattaa tulla pari kertaa minuutin aikana ja joskus menee tuntikin ilman
FIN1979:
Jostain ihme syystä mulla se ei nyt sitä mainosta näyttänyt vaikka käynnistin Firefoxin
Mitään asetuksia en viime käynnistä muuttanut...
Jani
ilkkapo:
Minulla se on näyttäytynyt tasan kaksi kertaa eikä sen jälkeen ole vaivannut...
sami:
Aamusta alkaen se tieto on tallentunut kyllä käyttäjien profiiliin myös eli ei pitäisi noita ongelmia olla.
Eli kun painaa "haluan selata foorumia fsnordicin kautta", tallentuu tieto sinun profiiliin (jos olet vieraana, niin silloin selaimen cookieen), ja kysymystä ei enää tule, vaikka tekisi mitä. Katsoin tietokannasta niin kyllä tuo tieto Mikolle on tallentunut eli en nyt oikein käsitä että mitä se kyselee.
Koittakaapas varmuuden vuoksi käynnistää selain uudelleen jos se olisi siitä kiinni (vaikka ei pitäisi olla, koska tuossaon myös se, että kysymys esitetään vain kerran yhden "session" aikana).
(on se nyt perskuta kumma kun aina joillain ei joku asia toimi)
Navigation