Mitäs mitäs??

(1/2) > >>

Lonkka:
Moi!

Täräyttikö "boomi" eilen kolme konetta alas VP1:sellä,aika hyvä saldo vaikka siellä oli muutkin FSNS-hemmot pelissä AXU:a myöten(hienoa AXU nähdä Sinua taas!)??Hienoa toimintaa!!

No sehän selviää kun puran track:it

Harri

P.S Shotteja tulee..Ainoa vika on että mikä skini sulla oli?( näyttöjen perusteella  uskoisin että OPEx hommaa sulle FSNS-skinin)

P.S.S Shoteissa vaan ongelmaa kun en tiedä skiniä/numerolla millä, lensit?

Buumi:
Mitäs? Tietääkseni ammuin VP:llä vaan yhden koneen alas. Skini taisi jäädä pelin defaultiksi, skini minulla pitäisi jo olla. 
Numero jos näkyi oikein oli minulla 30.

Edit: Kävin servulla katsomassa mahdollisuuksia ja minulla luultavasti oli joko FSNS_Bf-109G-2_NM Airforce: Finland ja numero 30 TAI Default Airforce: Finland ja numero 30, näin luultavasti ja värityksistä FSNS näyttäisi tutummalta. 

E2: Kyllä se taisi tuo FSNS_Bf-109G-2_NM ja Airforcena Finland olla, mitä pelistä kävin katsomassa ja numero on 30.

Btw: Oli loistava ilta kaksi ensimmäistä tappoani ja toinen vielä FSNS-servulla, vaikka molemmat olikin aika tuuria. Varsinkin eka josta ylhäältä syöksyllä ja sinnepäin ammuin ja osui. 
Joka tapauksessa tänään uusiksi! 

Rutilus:
Jep, ihan sähäkkää oli VP:llä. Itsekin sain pari iippoa mereen jotka ilmeisesti vahingossa lensivät eteeni tykkien eteen

Skineistä nyt sen verran että käytän yleensä NM eli No Markings nahkoja. Noissahan pitää kansallisuus valita erikseen ja niitten kanssa kannattaa tarkkana olla. Joiltakin servuilta tulee äkkiä kenkää jos lentää vaikka spittiä saksan tunnuksilla. Toiseksi kaikilla piloteilla (saati servuillakaan) ei ole Skin Download päällä joten tällöin ilmassa näyttää lentävän tunnukseton kone ja taas tulee monoa.

Illalla lisää sitten. Toisaalta on tässä taas koiratappelua tullut harrastettua ihan oikeasti (7 iltaa viikossa )joten voisi olla poikaa jokunen bellum lentokin. Vaihtelu virkistää...

Lonkka:
No voi turkanen sentään!

Eipä voi laittaa kuvia,taisi olla liian pitkä trackki kun ei toimi prlk!Onkos muille muuten sattunut
moista,itselläni silloin tällöin ja johtuen varmaan koosta??

Harri

Buumi:

No voi turkanen sentään!

Eipä voi laittaa kuvia,taisi olla liian pitkä trackki kun ei toimi prlk!Onkos muille muuten sattunut
moista,itselläni silloin tällöin ja johtuen varmaan koosta??

Harri

No voi harmi. 
Itse lentelen ainakin vielä mielummin DF, mutta voittehan te bellumiakin ottaa.

VPilotsien servulta jo kickit ja vissiin puolentunnin bannit eilen jo sainkin, kun otin joko väärän koneen tai sitten ne ei tykännyt mun edessä olleista tykeistä. 

E: Niin ja mikä on sinulla AA taso, kun minulla ei ole ollenkaan päällä, muuten excelentillä ja välillä tulee pätkimistä, syökö se paljon tehoja?

Offtopiccia
Kuka sieltä huikkas radioon sen täriseekö kädet?
Voin sanoa, että sen jälkeen 24.30 asti tärisi ja paheni vain, kun toisenkin koneen sain tuurilla alas. 

Navigation

Up one level

Next page