Muutama kuva eiliseltä Lavansaaren keikalta

(1/1)

Lonkka:
Moi!

Suuri osa hyvistä tilanteista meni hukkaan kun trackit kenkkuili!No tässä kumminkin muutama otos eilseltä:

FSNS_Jyrä&FSNS_MT213 aloittaa kääntymisen kohteeseen Vironlahden kohdilla
[ attachment removed ]

Pahus!Hukkasin Jyrän liian kauas,ei hyvää seuraa..
[ attachment removed ]

Jyrä aloittaa urheasti hyökkäyksen piittamatta murhaavasta torjuntatulesta!
[ attachment removed ]

Laivatykki puhuu ja "se on siinä!"
[ attachment removed ]

Surullisena laivuetoverin kohtalosta MT toljottaa jonnekin kaukaisuuteen
[ attachment removed ]

Prkl!Herää pahvi,vihollinen kutosessa karjuu taka-ampuja "Takatukka Erkki"
[ attachment removed ]

Jaahas kiukkuinen työnsankari piskuisessa Ratassa meitin perssiissä,jotain tarttis tehrä Erkin kailottaessa korvan juuressa!!
[ attachment removed ]

"Erkki Twistaa" vaan ei ole askelkuviot kohdallaan kun Rata pysyy perässä.
[ attachment removed ]

Holaa!!Näköjään Hiipalakit yrittää hämätä tunnuksilla,Åbo Kikkel(Turun Muna)ja suklaamunat matkaan!Mikähän ylläri Kinderistä paljastuu??
[ attachment removed ]

Taisipa olla yllärinä muutama kilo trotyyliä mossauksesta päätellen,kehtaavat vielä epärehelliseksi haukua(Vulching)
[ attachment removed ]

Erkillä kohoaa verenpaine ja ääni nousee falsettiin yhtyen 110:n takatykkeihin,putoa jo s**tana!!
[ attachment removed ]

Eipä hätiä,FSNS_Axu,JPV&Stoke ovat huomanneet tilanteen ja syöksyvät apuun!JPV antaa ensin huutia onnettomalle Mosselle!!
[ attachment removed ]

Stoke lähestyy ja hiplailee jo lahjanappia Ivanin kirotessa "vjoi vjittu finski pjilot liia hjyva!!"
[ attachment removed ]

Huhuh..nyt voi hieman jo hengähtää vaikka Takatukka laulaakin Maammelaulua ohi nuotin kimittävällä äänellään.
[ attachment removed ]

Kaboom ja Stoken raskaat terveiset perille..
[ attachment removed ]

FSNS_Axu valmiina kurittamaan tuota pahuksen samovaaria
[ attachment removed ]

FSNS_Stoke irtautuu ja antaa tietä FSNS_Axu:lle ja Axehan sitten heilahtaa...
[ attachment removed ]

Ja sitten tapahtuu,Axu antaa Ivanin maistaa miltä se nikkeli maistuu ilman hapankaalia!
[ attachment removed ]

Ja maistuuhan se!!
[ attachment removed ]

Heh toteaa Axu,karvainen morsian huntu perässään!Ei prkl en mie tuota sittenkään ottaisi...
[ attachment removed ]

Erkki aivan extaasissa hoilottaa ja MT suunnistaa kotiin päin!!!
[ attachment removed ]

Harri

Barambas:
Ihan sika hyvä kuvatarina, Harri.
Vieläkin olen "kamppaillut" noitten Rosenin ristien kanssa. Eli nettipeliin en saa jostain syystä laitettua niitä. Homma menee niin; sain onnistuneesti http://www.airwarfare.com/Sims/FB/fb_essential_files.htm#040 lataamani .rar tiedoston, ja myös purin sen ohjeiden mukaan "C:\Program Files\Ubi Soft\IL-2 Sturmovik Forgotten Battles\hakencross". Eli kun tuplaklikkaan "il2hk" .exe:ä niin peli käynnistyy. Mutta miten saan sitten nuo ristit laitettua jos menen internettiin pelaamaan, HyperLobbyn kautta? Pitääkö minun taas tuplaklikata tuota .exe -tiedostoa, mutta tällä kertaa pelin ollessä jo päällä?

Keke

OPe:

Ihan sika hyvä kuvatarina, Harri.
Vieläkin olen "kamppaillut" noitten Rosenin ristien kanssa. Eli nettipeliin en saa jostain syystä laitettua niitä. Homma menee niin; sain onnistuneesti http://www.airwarfare.com/Sims/FB/fb_essential_files.htm#040 lataamani .rar tiedoston, ja myös purin sen ohjeiden mukaan "C:\Program Files\Ubi Soft\IL-2 Sturmovik Forgotten Battles\hakencross". Eli kun tuplaklikkaan "il2hk" .exe:ä niin peli käynnistyy. Mutta miten saan sitten nuo ristit laitettua jos menen internettiin pelaamaan, HyperLobbyn kautta? Pitääkö minun taas tuplaklikata tuota .exe -tiedostoa, mutta tällä kertaa pelin ollessä jo päällä?

Keke

Älä tee elämää vaikeaksi, vaan ota tämä http://hyperfighter.sk/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=6

Hyvä setti jälleen Harri

Erkki:
Noista kuvista, joissa hyökkäätte Lavansaaren laivoja vastaan...

Olin itse tuossa ihan lähellä, mutta luulin että se yksi Bf-110 oli siinä, ja läksin Suursaareen kavereiden kanssa...   

Barambas:

Älä tee elämää vaikeaksi, vaan ota tämä http://hyperfighter.sk/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=6

Hyvä setti jälleen Harri

Kiiti OpeX tosta linkistä, toimii paljon paremmin

Keke

Navigation

Up one level