Kuopio / EFKU
mmniemi:
Quote from: Aleksi Lindén on 05.02.07, 16:19
Onko Mikko Perjantai hyvä päivä käydä valokuvaamassa? Kaverin 757 suuntaa 2 viikon päästä kohti Kanariaa, ja ajattelin K. Goldsteinsin kanssa mennä paikan päälle. Onko siis hornettia luvassa?
En minä tiedä, onko se perjantai sen kummempi päivä, kuin mikään muukaan arkipäivä. Samat ritsat samoihin aikoihin siellä pyörii. Ja Ilmavoimien liikenteestä nyt ei tiedä etukäteen mitään. Lentävät jos ovat lentääkseen. Tosin aika monesti perjantai on ollut se viikon hiljaisin päivä, mitä nyt itse olen pistänyt merkille...
Mutta mikäs toi 757 on? Ei mulla vaan ole tiedossa, että sinne kukaan 757 olisi lähiaikoina lentämässä. Spanairin bussit sitä väliä sahaa perjantai- ja sunnuntai-iltaisin. Mutta kuvauksen kannalta ne on tähän aikaan vuodesta mahdottomiin aikoihin, kun Kuopiossa ei pääse tällä hetkellä mistään kuvaamaan platalle niin, ettei olisi mitään portaita tjsp. edessä...
ALind:
Quote from: Mikko Maliniemi on 05.02.07, 16:52
En minä tiedä, onko se perjantai sen kummempi päivä, kuin mikään muukaan arkipäivä. Samat ritsat samoihin aikoihin siellä pyörii. Ja Ilmavoimien liikenteestä nyt ei tiedä etukäteen mitään. Lentävät jos ovat lentääkseen. Tosin aika monesti perjantai on ollut se viikon hiljaisin päivä, mitä nyt itse olen pistänyt merkille...
Mutta mikäs toi 757 on? Ei mulla vaan ole tiedossa, että sinne kukaan 757 olisi lähiaikoina lentämässä. Spanairin bussit sitä väliä sahaa perjantai- ja sunnuntai-iltaisin. Mutta kuvauksen kannalta ne on tähän aikaan vuodesta mahdottomiin aikoihin, kun Kuopiossa ei pääse tällä hetkellä mistään kuvaamaan platalle niin, ettei olisi mitään portaita tjsp. edessä...
Eiku juu, Spanairin lentohan se olikin. Sorry, my problem.
Mutta entä hornetit. Näkyykö?
mmniemi:
Quote from: Aleksi Lindén on 05.02.07, 16:55
Mutta entä hornetit. Näkyykö?
Luehan tuo mun edellinen viesti
fighter72:
Hornetteja taitaa ainakin näkyä korvieni kuuleman perusteella klo 10, 12 ja 14 aikoihin. Kaamea jyty ainakin kuuluu, voisi olla 33:nen käytössä.
mmniemi:
Quote from: Jyrki M Haula on 05.02.07, 17:03
Hornetteja taitaa ainakin näkyä korvieni kuuleman perusteella klo 10, 12 ja 14 aikoihin. Kaamea jyty ainakin kuuluu, voisi olla 33:nen käytössä.
Kuten sanoin, ei niistä Hornettien lennoista tiedä etukäteen. Lentävät milloin lentävät, jos lentävät. Joskus lentävät kaksi kierrosta päivässä, joskus neljä. Ja melkeinpä mihin aikaan vaan 9:n ja 16:n välillä.
Mutta tänään tulivat tosiaan hieman ennen yhtätoista lenkiltä ja lähtivät seuraavalle reilun tunnin päästä siitä. Sitten kahden aikoihin uudelleen ja palasivat kolmen jälkeen. Mutta aika hyvä veikkaus on tosiaan, että jos on kentällä klo12 +/-2h molempiin suuntiin, saattaa herhiläinenkin vilahtaa. Mutta toisaalta ei kannata ihmetellä, jos ei vilahdakkaan
Niin ja käytössä oleva rata tuntui olevan kiinni vähän milloin mistäkin tänään. Ainakin mitä kuuntelin muualla ollessani, niin välillä lähtivät 15:lta ja välillä 33:lta ja sama homma laskujen kanssa...
Navigation