Tapahtumia IVAO:ssa
jukkapalander:
Mitä meinaat ryhmittymisellä? Näyttäisi, että sulla ei oo FISD:n EFHK käytössä vaan joku Scandinavian airports paketin Helsinki vai olenko katsonut väärin? Nuo putket näyttävät (muistaakseni) erilaiselta FISD:n tuotoksessa.
kenkku:
Jos tarkoitat sitä, että koneet eivät aina ole putkella tai saattavat olla terminaalin sisällä, johtuu se eroista maisemissa.
jkopra:
Illat,
Jälleen on alettu miettimään vakavasti virtuaali lennonjohtamisen aloittamista, kun se on aikasemmin hieman jäänyt vähäiseksi (opiskelu). Tänään siis aloitin taas obsailulla, ja toivottavasti tästä päästään jatkamaan suurin askelein jotta ehkä uuden vuoden jälkeen pääsisin johtelemaan.
Tässä yksi kuva epäonnistuneesta laskusta ivacista käsin tänään illalla..
http://jkopra.jaketus.net/upload/obsailua.PNG
pilot0706:
Huh, kyllä eilen nousi hiki pintaan, kun tornissa olin. Oli todella mahtava fiilis, koneita oli todella paljon. Helsingissä lennonjohtoakin piisasi, oli nimittän selvityslennonjohtaja, rullauslennonjohtaja, tornilennonjohtaja ja tutkalennonjohtaja
[ Attachment not found - or removed ]
Tuossa on näkyy myös M128, joka rullaili bactrakiä kiitotielle 22L ilman lupaa, kun Risto Partanen oli tulossa laskuun Osaksi voi olla mun syytä, et Ristolla meni lasku persiiltee, koska olin antanu Ristolle jo laskuselvityksen, ja sit toi kone rullas kiitotielle ja sanoin vaan Ristolle "Mietitäänpä tota laskuu uudellee, tos tuli kone kiitotielle ilman lupaa" tjsp mussutin. Olis vaa heti pitäny heittää ylösvetoon.
Assiini:
Quote from: Olli Talso on 20.11.07, 05:48
Tuossa on näkyy myös M128, joka rullaili bactrakiä kiitotielle 22L ilman lupaa, kun Risto Partanen oli tulossa laskuun Osaksi voi olla mun syytä, et Ristolla meni lasku persiiltee, koska olin antanu Ristolle jo laskuselvityksen, ja sit toi kone rullas kiitotielle ja sanoin vaan Ristolle "Mietitäänpä tota laskuu uudellee, tos tuli kone kiitotielle ilman lupaa" tjsp mussutin. Olis vaa heti pitäny heittää ylösvetoon.
No panic, aika nopea tilanne oli Ja selvittiin onneks 108:lla murtuneella selkänikamalla eikä kuolonuhreja tullut
Quote from: Jukka Palander on 19.11.07, 19:07
Mitä meinaat ryhmittymisellä? Näyttäisi, että sulla ei oo FISD:n EFHK käytössä vaan joku Scandinavian airports paketin Helsinki vai olenko katsonut väärin? Nuo putket näyttävät (muistaakseni) erilaiselta FISD:n tuotoksessa.
Quote from: Tero Keinänen on 19.11.07, 19:13
Jos tarkoitat sitä, että koneet eivät aina ole putkella tai saattavat olla terminaalin sisällä, johtuu se eroista maisemissa.
Mulla on käytössä FSX johon ei saa mitään varmuudella toimivaa lisuria. Toi Teron vastaus selventää.. Noi koneet on tosiaan osakseen toistensa päällä ja totaalisen hujan hajan eli ei lähellekään niin kuin niiden pitäisi olla EFHK:n parkkijaon ja turvallisuusmääräysten mukaan.
Navigation