Lentolistan tallennus

(1/1)

Jorma:
Mites toi lentolista tallennetaan että se näkyy VFFR-ohjelmalla.
Tallennushakemisto on oikein.

Joo joo, manuaali kertoo aika huonosti asian...

TJoppa:
Otat VF:n sivuilta lentolistoista oman nimesi kohdalta "kopioi" linkistä hiiren kakkospainikkeella, ja painat "tallenna kohde levylle" (tai vastaava). Kansioksi laitat sen kansion mikä sinulla on siellä VFFR:n asetuksissa laitettu listakansioksi ja tarkistat että nimenä on FIN0025.lis (muut tuohon oma ID)

Sitten ainakin minulla tuo VFFR avaa sen semmosena, että siinä listassa kaikki on ihan sekasin, niin avaat sen vaikka Wordilla ja kun se valittaa siitä väärästä koodauksesta niin laitat vaan että se avaa sen jokatapauksessa. Sitten kun saat sen Wordissä auki niin tallennat vaan samalla nimellä ja nyt sen pitäisi näkyä myös VFFR:ssä oikein. Tämä siis vain jos VFFR ei sitä heti suostu kunnolla näyttämään.

Tuliko nyt tarpeeksi selkeästi?

Jorma:

Otat VF:n sivuilta lentolistoista oman nimesi kohdalta "kopioi" linkistä hiiren kakkospainikkeella, ja painat "tallenna kohde levylle" (tai vastaava). Kansioksi laitat sen kansion mikä sinulla on siellä VFFR:n asetuksissa laitettu listakansioksi ja tarkistat että nimenä on FIN0025.lis (muut tuohon oma ID)

Sitten ainakin minulla tuo VFFR avaa sen semmosena, että siinä listassa kaikki on ihan sekasin, niin avaat sen vaikka Wordilla ja kun se valittaa siitä väärästä koodauksesta niin laitat vaan että se avaa sen jokatapauksessa. Sitten kun saat sen Wordissä auki niin tallennat vaan samalla nimellä ja nyt sen pitäisi näkyä myös VFFR:ssä oikein. Tämä siis vain jos VFFR ei sitä heti suostu kunnolla näyttämään.

Tuliko nyt tarpeeksi selkeästi?

Onhan tuo selkeetä, kiitos, itseasiassa tuo kopiointilinkki olikin hukassa :-)

Homma toimii tähän asti...
"Sitten ainakin minulla tuo VFFR avaa sen semmosena, että siinä listassa kaikki on ihan sekasin, niin avaat sen vaikka Wordilla"

Mun Word ei valita väärästä koodista, eli,  tallennan samalla nimellä ja VFFR ei enää löydä sitä lentolistatiedostoa...

No, ei se niin tärkeetä, Vfinn vois fixaa asiaa kun jaksaa, et toimis "normaalisti :-)

edit.

No sain kun sainkin toimimaan.
Lentolistasivun kopiointilinkin avaus oikealla napilla, Sivun tekstin kopiointi, siirto notepadiin ja tallennus lentolistahakemistoon
nimellä FINXXXX.lis

Alkoi näkymään, jep...

sami:
Vffr poistuu käytöstä kohta, ja listanluku toimii sitten vf:n sivujen kautta (vain) kuten nytkin, eli tuohon en nyt sen enempää viitsi ottaa kantaa enää. Tietysti voisin lisätä sinne myös tulosta-napin lisäksi jonkun "tallenna tekstitiedostoksi" tjsp. jotta voi myös kotikoneelle tiedostoksi tallentaa helposti.

Navigation

Up one level