Laivakuvausta...

<< < (305/325) > >>

karantan:

Tuo varoituskolmio näyttäisi olevan aivan liian lähellä (kuten ne usein ovat - ainakin ne joita itse olen tien päällä nähnyt). Laki ei taida tosin puhua muusta kuin "riittävästä etäisyydestä". No, riittäpähän sitten eri oikeusasteilla ja lakimiehillä (turhaa) työtä. Etenkin pimeällä tuo on todella vaarallinen, jos vaikka tuo katulamppu sattuisi sammumaan tai keli olisi huono.

Voisihan se vähän kauempanakin olla, mutta paikka näyttää sellaiselta, että nopeusrajoitus lienee matalahko, joten tuohon törmääminen vaatisi luultavasti myös törmääjältä varsin onnistunutta suoritusta.

SWLABR:

Tuo varoituskolmio näyttäisi olevan aivan liian lähellä (kuten ne usein ovat - ainakin ne joita itse olen tien päällä nähnyt). Laki ei taida tosin puhua muusta kuin "riittävästä etäisyydestä". No, riittäpähän sitten eri oikeusasteilla ja lakimiehillä (turhaa) työtä. Etenkin pimeällä tuo on todella vaarallinen, jos vaikka tuo katulamppu sattuisi sammumaan tai keli olisi huono. Esimerkki: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288421654003.html .

Pekka
Vanha merimiesvitsihän kertoo, että kivilleajon jälkeen kulkuvalot sammutetaan ja sytytetään pihavalot. Tässä tapauksessa se näyttäisi olevan todella aiheellinen toimenpide. 

Diibadaaba:

N O O R D E R L I C H T by Miska Suoreijus, on Flickr

komox:
Adamas matkalla Imatralta Szczeciniin.

hko12925:
Cacciatorpedinieri Caio Duilio D554 kiinnittämässä ja kiinnittyneenä Melkin laiturissa Länsisatamassa

Navigation

Up one level

Next page

Previous page