Laivakuvausta...

<< < (69/325) > >>

FINLAS:

The World tuli tänä aamuna Raumalle. Harmi etten muistanut mennä katsomaan, koska laiturissa sitä
ei enää juurikaan näkynyt ja nykyisin alueelle eivät enää "asiattomat" pääse. On lähdössä Maarianhaminaan
puolenyön aikoihin.

No niin, huomenna 23.8.07 kello 11 The World saapuu Maarianhaminasta Turkuun.
Laiva jatkaa matkaa Helsinkiin perjantaina 24.08.2007 kello 18.
Helsingissä nämä vierailevat risteilijät eivät olekkaan tosin niin harvinaisia...eikä tuo paattikaan niin ihmeellinen ole.

Täytyykin katsoa, jos tuon pääsisi kuvaamaan huomenna, kun saapuu. Satamassa tuo paatti meneekin sellaisen paikkaan, ettei siitä oikein kunnolla kuvaa saa.   

ohjvg:
Ei ollut tarkoitus itse poseerata. Asiassa on kuitenkin sellainen tekninen ongelma, että telakalla otetut kuvat saavat esittää vaan henkilöjä ja ryhmiä telakkamiljöissä - varsinainen alusten tarkoituksen mukainen kuvaaminen rakennusvaiheessa on kielletty.

Mutta joo asiaan, tämän hetken maailman suurin risteilyalus. Pikkusisaressaaan Navigator of the Seas:sisä (alkujaan Eagle, sittempin Voyager-luokka) tuli vastaavasti käytyä muutama vuosi takaperin. Hienoja laivoja, ei muuta voi todeta. Kun tuo Independence of the Seas (Freedom-luokka) luovutetaan asiakkaalle Lokakuun 4. päivä, alkaakin sitten Genesis-luokan rakentaminen...

[ attachment removed ]

Turvamies:

Parin vuoden takaisia kuvia, vaimo ratissa ja toisessa kuvassa itse paatti. Ei ole oma paatti kuitenkaan - valitettavasti.

[ Attachment not found - or removed ]

Älä nyt hyvä mies valita. Onhan tuossa ratissa oleva vaimo kuitenkin sinun oma

Minulla kun on niin pieni kamera, ettei sillä voi suuria laivoja täällä Rovaniemellä kuvata, niin laitampa pari "historiallista" linkkiä aihetta hipoen.

http://uboat.net/

http://www.battleship.org/

tigert:
Nostetaas tätäkin vähän.

Symphony eilen.

Harmajan vieressä:

Kustaanmiekassa.

(edit: vähän pienemmät, oli niin julman isot noi pystyversiot 800px leveinä :-))

//T

0999:

Nostetaas tätäkin vähän... Symphony eilen...

Aivan mahtavia kuvia! Aivan niin kuin törkeen upeita

Navigation

Up one level

Next page

Previous page