FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.09.17, 07:39

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  Yhteistoimintaa!
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] 2 3 Reply Print
Author Topic: Yhteistoimintaa!  (Read 5182 times)
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

Yhteistoimintaa!
« on: 18.02.06, 05:32 »

Moi!

Nyt on tullut paljon hyvää palautetta siitä kuinka FSNS toimii!(VirtualPilots)!Eli mikään laivue ei saa sellaista ryhmää aikaan kuin me!(ei edes 34:n!)Joskus tuntuu että toiminta näivettyy,ja p*askamarjat sanon minä!

Tuossa VirtualPilots:in Blitz:issä CH:kin pahoitteli että liian vähän illukuskeja oli,noh Grendelin(Jukka Kauppinen)kanssa äskettäin jutellessa tuli ilmi että olemme vakavasti noteerattu ja suuressa kasvussa.Toisaalta on tullut uusia pyyntöjä esitellä Forgottenia ilmailutilaisuuksissa,olikohan tämä pieni vihjaus meille??

Eihän jätetä tätä tähän ja kaikki joukolla mukaan MosquitoMeeting:iin06 Virroille!!Luvassa lentämistä,hauskan pitoa ja RC-toimintaa!(Myös junnut huom!,Urbanissakin nuorta väkeä paljon)

Eli hyvältä näyttää vaikka meikä ei vieläkään hallitse nousua 88:illa ;-)

Ja pari pakollista kuvaa,loput tutussa osoitteessa eli http://nappula.1g.fi/kuvat/

Varmaan tänään uudestaan kähisemään??

Harri

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]
« Last Edit: 18.02.06, 05:39 by Harri Lonnqvist »

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Jori Kankaanpää

Date Registered: 02.05.05

Re: Yhteistoimintaa!
« Reply #1 on: 18.02.06, 07:22 »

Hienoa!
Mosquitoon itse en varmastikkaan pääse.
Hienoja kuvia, itse sakkasin heti nousun jälkeen, eli ei se minultakaan oikein suju, tänään varmasti olen taas lentämässä, mites tänään omalla vai vp:llä?  Wink

-Jori "Buumi"

Buumi
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

« Reply #2 on: 18.02.06, 10:56 »

Hienoa!
Mosquitoon itse en varmastikkaan pääse.
Hienoja kuvia, itse sakkasin heti nousun jälkeen, eli ei se minultakaan oikein suju, tänään varmasti olen taas lentämässä, mites tänään omalla vai vp:llä?  Wink

-Jori "Buumi"

Heh..multa kyllä jo pitäisi sujua nuo nousut ja laskut kyllä nappiin!No joo tekevälle sattuu,varmaankin toimintaa siinä 18:00--->?

Katsellaan

Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Jori Kankaanpää

« Reply #3 on: 18.02.06, 11:27 »

Itse lentelen varmaan tästä -> 24 pieniä taukoja + saunaa lukuunottamatta.  Tongue

Buumi
Juha Nuutinen

Date Registered: 06.08.03

« Reply #4 on: 18.02.06, 14:29 »

Heh..multa kyllä jo pitäisi sujua nuo nousut ja laskut kyllä nappiin!

Kyllä nousut kasikasilla onnistuu mutta laskut on hakusessa. Tosin JPV on pitänyt hyvän huolen siitä ettei ole tarvinnut liikoja laskea Angry No joo, kerran ainakin pääsin laskuun ja ihmettelin siinä rullatessa kun nokka näyttää kohti pilviä, niin oli perä jäänyt sinne kynnykselle Embarrassed Että semmosta...

Jospa tuo Hyperi vielä illan mittaa herää eloon niin sitten sinne.

Bumerangi
Former member
« Reply #5 on: 18.02.06, 14:51 »

Tänään voisi ottaa jossain Stuka keikan.

EHkä teidän servulla en tiedä just huomasin et hyperiin ei pääse.

Huomenna on enotettavan ristiäiset joten saa nähdä kerkeenkö.

Terveisin: Antti alias Rampo
Jori Kankaanpää

« Reply #6 on: 18.02.06, 14:57 »

Serverillehän kyllä pääsee vaikka ei hyperi toimikkaan, porukkaa vain ei varmaan tule niin paljon.
Ju 87 keikka innostaisi itseä, tai sitten A-20 tai IL-2. En oikein pidä noista isoista koneista (Ju88, He-111) jne. Varmaan, kun en osaa pommittaa ja ne ei pysy ilmassa.  Grin

Buumi
Bumerangi
Former member
« Reply #7 on: 18.02.06, 16:26 »

No luultavasti ts:ssässä tavataan kun tai jos tulen.
woordi
Former member
« Reply #8 on: 04.12.06, 20:09 »

Onkos huomiselle tai Itsenäisyyspäivälle mitään extraa mielessä, vai mennäänkö normaalin kaavan mukaan?
Juha Nuutinen

Date Registered: 06.08.03

« Reply #9 on: 04.12.06, 20:24 »

Eipä taida ekstroja kummemmin mielessä olla eli normaalin rutiinin mukaan varmaankin. Tai no, jos poppoota löytyy niin Suomenlahtea pyörimään serverille minun puolesta.

woordi
Former member
« Reply #10 on: 04.12.06, 20:37 »

Eipä taida ekstroja kummemmin mielessä olla eli normaalin rutiinin mukaan varmaankin. Tai no, jos poppoota löytyy niin Suomenlahtea pyörimään serverille minun puolesta.

Ok. Mutta paikalla huomenna ollaan jokatapauksessa. Ajattelin vain jos jotain aiheeseen liittyviä cooppeja olisi vaikka lennetty, tai jos niitä jollain on hihassa  thmbup
Tero Virtanen

Date Registered: 04.04.06

« Reply #11 on: 05.12.06, 07:07 »

Itsellä menee tämä ilta muissa peleissä ja ehkä lennän yhden lennon joskus puolenyön tienoilla. Cry

Huomenna sitten ollaan mukana - nopeastihan me laitetaan viestiä Suomi-laivueille jos halutaan kasata jengiä esim. Suomenlahdelle ?

Jari Varje
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #12 on: 05.12.06, 11:17 »

Itsellä menee tämä ilta muissa peleissä ja ehkä lennän yhden lennon joskus puolenyön tienoilla.

Oletko kerinnyt laittaa SE:hen plaanit, jos lennellään porukalla tehtävä tänä iltana?

Jori Kankaanpää

« Reply #13 on: 05.12.06, 11:56 »

Mulle kävisi oikein hyvin, että tänään olisi vaikkapa suomenlahtea isolla porukalla, fiilikset kunnossa, ei huomenna menoa ynm.

Buumi
Tero Virtanen

« Reply #14 on: 05.12.06, 12:53 »

Voin tehdä planin SE:n - maajoukkojen osalta jo melkein tehtykin. Laitan viestiä kun valmis.

Itse en tosiaan pääse näillä näkymin kuin yömyöhällä ilmaan, eli SE jää varmaan väliin  Sad

Tero Virtanen

« Reply #15 on: 05.12.06, 14:16 »

Suunnitelmat tehty SE:n - onnea matkaan !!

Tero Virtanen

« Reply #16 on: 06.12.06, 13:52 »

Tein tehtävän illaksi - Goring voisi lähettaa meille lisäkoneita jos aiotaan viela lentää Kurskia. Saamamme täydennyspilotit ovat romuttaneet koneita siihen malliin että ne alkavat olla loppu  Sad

Jari Varje
Moderator

« Reply #17 on: 06.12.06, 15:00 »

Goring voisi lähettaa meille lisäkoneita jos aiotaan viela lentää Kurskia. Saamamme täydennyspilotit ovat romuttaneet koneita siihen malliin että ne alkavat olla loppu

Kurskin vastahyökkäystä tukemaan on siirretty 16 kpl Bf-109 G-6-koneita ja 32 kpl Fw-190 A-5-koneita. Lisäksi maajoukkojen tukemiseen on irrotettu 20 kpl Ju-87 D-5 sekä 20 kpl Ju-88-pommikoneita.

Tero Virtanen

« Reply #18 on: 07.12.06, 08:12 »

Meni eilinen ilta muissa merkeissa ja en ehtinyt lentelemään ollenkaan. Kurski näyttäisi pyörähtäneen yhden tehtävän eteenpäin tietokoneen voimin ja punakone näyttäisi jyräävän maassa.

Mites on mennäänkö edelleen harjoitusmielessä Kurskia vai jo sitä Suomenlahtea ?

Jari Varje
Moderator

« Reply #19 on: 07.12.06, 11:50 »

Mites on mennäänkö edelleen harjoitusmielessä Kurskia vai jo sitä Suomenlahtea ?

Asensin sen Suomenlahden kartan kanssa tuonne, joten sitä voisi kanssa testata. Löytyy siis Maltan alta, samat tunnukset toimivat.

Pages: [1] 2 3 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1