VATSIM/IVAO-huumoria

<< < (25/82) > >>

Pe7e:

Krääh niinpä joo, jotenkin erehdyin ja muistin että Peteboy lentää CS:llä, no sitten 7700 lootaan ja varma prioriteetti (ainakin pitäisi)

No en tosiaan lennä Joo, muistetaan ens kerralla...(toivottavasti ens kertaa ei tule) Missä vaiheessa tuo 7700 pitää sinne lootaan työntää?

Palezu:
Äsken malmilla:

OHNCL: ...pyydetään loppulaskua rwy 36 ... Mulla loppu pensa just nii mennää nyt liitämällä..
Torni: asia selvä
OHNCL: ..jaahas, tähän jumahdettiin, viittisitkö otto tulla auttamaan työntämisessä
Torni: en mä nyt kerkiä, on vähän muitakin kiireitä
OHNCL: ..ok, pitää sitten vaivautua itse työntämään...
Torni: ootsä jumahtanu siihen baanalle ku tuolta ois yks kone tulossa laskuun?
OHNCL: eiku penkan puolella ollaan..

B-7-5-7:
Jaa-a. Ja mie kun sille Nicolle tolkutin ikuisuuden, että niitä löpöjä kannattaa ottaa enemmän kun tarvis... Taaskaa kuunnellu... Samperi

Staok:
Kun lennonjohtajan tekniikka ja pokka pettää:

Minä: "Amsterdam Radar, Lufthansa Cargo 8358 Heavy, FL280, 14 miles from NORKU"
ATC: "Lufti cargo 8358, Amsterdam, radar contact, descend to FL100 to be level at NORKU"
Minä: "Down to FL100.......jne"
ATC: "Lufthansa Cargo 8358, report your airspeed"
Minä: "Speed 300, Lufthansa Cargo 8358"
ATC: "Lufti Cargo 8358, my radar shcreen reportshh your shhpeed to be 240 knotss, how shhso?" (oli vielä perkeleellinen myötätuuli)
Minä "I... I really honestly don't know sir" Niin myötätuntoisella ja vakuuttavalla äänellä kun tuossa tilanteessa kykenee
ATC: "........*hillitön repäminen*, yeshyesh Shir, I know the Md-11 is a fasht airplane but reduche your shpeed a bit"
Minä: "250 slow enough for you sir"
ATC: "Ok, now we're doing fine again, shwitsh to Sscchipol Approacsh 12 12"
Minä "Schipol Approach on twenty one two, cya, Lufthansa Cargo 8358, always a pleasure "

Tilanne ei varsinaisesti ollut kovin kummoinen, mutta sillon nauratti. Amsterdamiin lentäminen on aina yhtä hupaisaa, paikallinen aksentti pistää aina hymyilemään ja palvelu on poikkeuksetta erinomaista.

kosg79:
Tänään kävi jotaan suunnilleen jotaan tällästä:

ATC: Descend to FL50, Finnair 323
Minä: Descending to FL50, Finnair 15.. correction Finnair 36.. another correction Finnair 323 (ja koko ajan naurua pidätellen  )

Ei lennonjohto sentään mitään kuittaillut, ystävällinen tanskalainen kun sattui olemaan.

Muutenkin tos kohtaa alko juttuu tulemaan ja tunnelma oli katossa 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page