VATSIM/IVAO-huumoria

<< < (29/82) > >>

Mikko86:

Nojoo, mutta sen verran voisi varmaan lennonsuunnitteluun panostaa ettei tykitä Jumbolla Malmilta

Sit ku mä hankin simuvehkeet ja liityn verkkon lähen aivan satavarmana Malmilta Jumbolla Tai An-225:lla jos sellasen lisäosan saa hommattua,emt noist mitää vielä Virtuaalihömppäähän tuo on, ei niin vakavaa..

flykarppa:

Sit ku mä hankin simuvehkeet ja liityn verkkon lähen aivan satavarmana Malmilta Jumbolla

Uskon sen, sitten kun saat ne säädettyy niin ma luulen että EFHF ja EFHK  on asfaltoitu yhteen ja tunnetaan nimellä HIFK niin se onnistuu toden totta.

jari

P.S. 

Jokeri-bussi ajaa ympyrää terminaalialueella ja matka taittuu Espoon-Bluesin tahdeissa

TA:

Uskon sen, sitten kun saat ne säädettyy niin ma luulen että EFHF ja EFHK  on asfaltoitu yhteen ja tunnetaan nimellä HIFK niin se onnistuu toden totta.

jari

P.S. 

Jokeri-bussi ajaa ympyrää terminaalialueella ja matka taittuu Espoon-Bluesin tahdeissa

Alkaa olemaan niin OT, että eikö olisi aika laittaa threadi LUKKOon?!?! 

tuomoseppala:

Muistinko mä ihan väärin, että se baana olis kestäny 757:kin ihan tyhjänä vielä mut rullaustiet olis sitten murtunu alta jo?

Njaa . Kuulostaa kyllä kalastushommilta. Malmin PCN (pavement certification number) on 18/F/C/X/T jokaiselle kiitotielle. https://ais.fi/ais/eaip/en/ . Käytännössä siis 18, flexible surface, low subgrade, low tyre pressure.

Tuommoisilla spekseillä 757-200, ACN (aircraft certification number) on 47.

Arvon saa ylittää 50% erikois-/hätätilanteessa mutta 18*1,5 = 27. Joten eiköhän tyhjäkin viisseiska jätä ainakin viiruja lattiaan tullessaan ja mennessään

-tuomo

PS. Sori OT, mutta jäi häiriimään

kosg79:

PS. Sori OT, mutta jäi häiriimään

Mä veikkaan et sä olit topicissa ja muut paino offtopiccia...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page