VATSIM/IVAO-huumoria
nikke72:
Ittellä tuli kerran lennellessä ongelma saada selvää/kuulla lennonjohdon ohjeita kun tuo meidän koira räkytti naapurin rakeille samassa huoneessa jossa minä yritin sorvata Vatsim lentoa. Ei auttanut muuta kuin ilmoitella lennonjohdolla "Say again, I have problems to hear you due to the barking dog in my cockpit...". Oli hymy sen jälkeen myös lennonjohdossa herkässä...
Nikke
flaitsimulaatori:
Joskus aikaa sitten kun minut selvitettiin Helsingissä näkölähestymiseen 33:lle niin kuinkas kävikään.. Olin jo hyvää vauhtia laskeutumassa Malmille kunnes rupesin katselemaan tarkemmin, että kylläpäs se "EFHK" on pieni.. Hetki sen jälkeen EFHK_TWR log-offasi verkosta...
jukkapalander:
Tässä tuli taas viikonloppuna pitkän tauon jälkeen lennettyä VFR:rrää. Tämän vuoden puolella olin ainoastaan ennen tätä lentänyt IFR:rrää. Menin Joensuuhun heittämään laskukierroksia Cessnalla ja johan siellä meinasi mennä senat sakaisin. "-Finnair foor...äh, OH-CAW myötätuulessa 28."
Jaketus:
Quote from: Jukka Palander on 24.04.06, 07:47
johan siellä meinasi mennä senat sakaisin.
Sinulla meinas, minulla meni
Lensin EGLL-EFHK IVAOssa ja olin Speedbird 125sena, sitten sanoin groundille "Kei-El-eM one - too - faiv requesting IFR clearance to Helsinki, info Echo" Liikaa lennelly kelmillä
Sitten EGLL_krountissa sanoin ANA273lle "Alpha November Alp...siis ööh..tuota All Nippon 273 cleared to.."
Nixu:
Ittellä meni vähä senat sakasin Vatsimis lennellessä ku EFESi selvitti mut alaspäin pinnalle 70 ja mä vastasin et "reval triituutrii descend to flightlevel eight.. eiku siis sevensix... siis fl70
Navigation