VATSIM/IVAO-huumoria

<< < (4/15) > >>

nikke72:
Ittellä tuli kerran lennellessä ongelma saada selvää/kuulla lennonjohdon ohjeita kun tuo meidän koira räkytti naapurin rakeille samassa huoneessa jossa minä yritin sorvata Vatsim lentoa. Ei auttanut muuta kuin ilmoitella lennonjohdolla "Say again, I have problems to hear you due to the barking dog in my cockpit...". Oli hymy sen jälkeen myös lennonjohdossa herkässä... 

Nikke

flaitsimulaatori:
Joskus aikaa sitten kun minut selvitettiin Helsingissä näkölähestymiseen 33:lle niin kuinkas kävikään.. Olin jo hyvää vauhtia laskeutumassa Malmille kunnes rupesin katselemaan tarkemmin, että kylläpäs se "EFHK" on pieni.. Hetki sen jälkeen EFHK_TWR log-offasi verkosta... 

jukkapalander:
Tässä tuli taas viikonloppuna pitkän tauon jälkeen lennettyä VFR:rrää. Tämän vuoden puolella olin ainoastaan ennen tätä lentänyt IFR:rrää. Menin Joensuuhun heittämään laskukierroksia Cessnalla ja johan siellä meinasi mennä senat sakaisin. "-Finnair foor...äh, OH-CAW myötätuulessa 28." 

Jaketus:
Quote from: Jukka Palander on 24.04.06, 07:47

johan siellä meinasi mennä senat sakaisin.

Sinulla meinas, minulla meni
Lensin EGLL-EFHK IVAOssa ja olin Speedbird 125sena, sitten sanoin groundille "Kei-El-eM one - too - faiv requesting IFR clearance to Helsinki, info Echo"  Liikaa  lennelly kelmillä

Sitten EGLL_krountissa sanoin ANA273lle "Alpha November Alp...siis ööh..tuota All Nippon 273 cleared to.."

Nixu:
Ittellä meni vähä senat sakasin Vatsimis lennellessä ku EFESi selvitti mut alaspäin pinnalle 70 ja mä vastasin et "reval triituutrii descend to flightlevel eight.. eiku siis sevensix... siis fl70 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page