VATSIM/IVAO-huumoria

<< < (5/82) > >>

Telehto:
Noniin nyt on toi 185 nostettu pintaan, kerrotaas siitä.

Vatsimissa lentelin joskus ja sain käskyn "Fly Direct to EESTI" tjsp. ja mä siihen "can i have heading to EESTI" ja vastausta "EASY266 Fly heading 185"

Siinä se.

Henkka91:
Joo no alkuvaiheessa sitä eniten virheitä tekee.

Minulla kävi kerran näin: (ei mene ihan sanasta sanaan) 

EFES_CTR= BLF260, Miksi laskeuduit alle 100ft?
BLF260= Sori, mun virhe ku koneen autopilotti ei tottele.
   ...
ILS lähestyminen:
EFES_CTR= BLF260, Cleared to land rwy 30
BLF260= Mulla on pienii ongelmii ILSin kans ku nyt tää ei suostu laskee..
EFES_CTR= No koita nyt tehä jotain
BLF260= Yritän uudestaa...

Sitten toinen, kun EFES_CTR sekoili sanoissaa: (tämäkin on jotenkin sinnepäin)

EFES_CTR=BLF260, Direct to Vehvaa..kaa eiku Vehka
BLF260= Direct to Vehka, BLF260
Noin minuutin päästä:
EFES_CTR= Eiku se tais ollakkii Vehkaa. No ihan sama
 



Stumppi:
Kuva kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa. 


[ Attachment not found - or removed ]

Superfinnair:
Allekirjoittanut Oulun Tornissa:

FINXXX: FINXXX, Pyydeltäs käyntiin
Oulu: FINXXX, saat käynnistää aikaan 43 ja puoli, QNH1021, 30 lähtöön
FINXXX: Käynnistellään, 1021, FINXXX

Ja hetkisen kuluttua:

FINXXX: Tässä ois pieniä ongelmia kun ei lähe ny käymään
Oulu: Kokeiliks Ctrl+E?
FINXXX: Ei toimi
Oulu: Onkos siellä löpöä tankissa
FINXXX: Sen vois tarkistaa joo

Tulos = Polttoainetta kannattaa tankata ennen lentoa
----

FIFXXX: Käväsen kusella, menee 30 min
EFES_CTR: Tämä selvä

----

EFHK_APP: FINXXX, descent to 3000 feet, QNH1005, vectoring for ILS approach runway 22L, number 2
FINXXX: Descenting to 3000 feet, QNH1005, vectoring for ILS approach runway 22L ja en muuten varmasti mene numerolla kaks, FINXXX
EFHK_APP: FINXXX, vectoring for ILS approach runway 22R, number 1
FINXXX: Vectoring ILS 22R, kiitän

jr:
Quote

FINXXX: Descenting to 3000 feet, QNH1005, vectoring for ILS approach runway 22L ja en muuten varmasti mene numerolla kaks, FINXXX

Tuohonhan pitäisi tokaista:

APP: "Roger, join Porvoo holding and expect landing at time XX, number three in sequence. Number two is currently under Berlin control."

--

Ja tänään tuli sitten tehtyä pieni moka taajuuksien suhteen Helsinki-Vantaalla. EFHK_TWR häippäisi juuri ennen huuteluitani ja hoitelin asiat tutkan kanssa. Jotenkin oli ajatus tornista jäänyt päähäni ja saatuani luvan lentoonlähtöön ilmoittelin:

BLF249: "Runway 22R, cleared for takeoff, Bluefin 249. Kiitoksia, morjesta." Ei kuittausta, pieni tauko ja huomaan erehdykseni:
BLF249: "Eiku siis, tämähän olikin tutka."
DEP: "Niinhän se oli."

Navigation

Up one level

Next page

Previous page