VATSIM/IVAO-huumoria

<< < (61/82) > >>

B-7-5-7:
Edelleenkään tuollaista reittiä ei saa lentää. VOR pisteet eivät ole olleet valideja sitten viime marraskuun

Juhozzz:

Edelleenkään tuollaista reittiä ei saa lentää. VOR pisteet eivät ole olleet valideja sitten viime marraskuun

Njoo, mä en huomioinut tuossa edellisessä viestissä sitä, onko reitti validi vai ei...  Meinasin siis lähinnä sitä, että kukaan ei periaatteessa estä lentämästä Concordella Lappeenrannasta Helsinkiin.  Kumarran ja väistän sivulle... Antaa oikeasti taitavien jatkaa tätä keskustelua, etten minä nolaa enää itseäni yhtään enempää! 

B-7-5-7:

VORien avulla voi lentää ihan mainiosti ifriä kyllä nykyään. Ainoastaan lentoväylät ovat kaikki nykyään RNAV-pohjaisia joista VORit ovat poistuneet. 

Nimenomaan tätä tarkoitin, että noilla väylillä ei enää noita VOR pisteitä ole. Toki VOR to VOR on sallittava navigointimuoto

pikkupilotti:

Ja mikähän sen mahtaa kieltää?  Järkevyydestä voidaan kyllä olla montaa eri mieltä... 

No sitä minä vaan että kuka "hölmö" lähtee edes lentämään tuollaista reittiä jollain yliäänikoneella, ja vielä kaikenlisäksi noin matalalla. Että minunmielestäni tuo reitin lentäminen concordella pitäisi olla harjoteltu ! Tarkoitan että lennetty enne concordella EFLP-EFHK. Itse en ainakaan lähtisi evoilemaan jollain concordella IVAO:on. Mutta jos osaa niin en kyllä estäkkään 

JA TÄMÄ TEKSTI ON VARMASTI VAIKEALUKUISTA KUTEN ENNENKIN  PAHOITTELEN NIILLE JOTKA EIVÄT YMMÄRRÄ JA JOISTA ON ÄRSYTTÄVÄ LUKE TÄLLAISTA "evo" TEKSTIÄ 

Joona:

Että minunmielestäni tuo reitin lentäminen concordella pitäisi olla harjoteltu !

Ihan yhtä lailla se kiitotien valinta tuulen mukaan pitäisi olla harjoiteltu ja selkärangassa.

JA TÄMÄ TEKSTI ON VARMASTI VAIKEALUKUISTA KUTEN ENNENKIN  PAHOITTELEN NIILLE JOTKA EIVÄT YMMÄRRÄ JA JOISTA ON ÄRSYTTÄVÄ LUKE TÄLLAISTA "evo" TEKSTIÄ 

Se on sitä sen takia, että et viitsi lainkaan panostaa siihen. Moni on yrittänyt neuvoa ja kertoa, kuinka kirjoitusasuasi pitäisi parantaa ja/tai korjata, mutta kun ei tunnu kiinnostavan. Turha on kirjoittaa tuollaista tekstiä ja aina välillä pahoitella sitä. Pitäisikö siellä äidinkielen tunnilla olla välillä hereillä..

Navigation

Up one level

Next page

Previous page