Angående Inspelning på Teamspeak
Jonas:
Finns det några regler för inspelning på Teamspeak ? Man undrar ju eftersom man blir kickad utan att äns få en varning på ESOS_CTR. Jag han inte äns få upp Teamspeak för att stänga ned inspelningen förrens man va ute från servern.
Känns väldigt lågt av den personen att göra så. Efter det läste jag "Rules and Regulations for the use of voice communications" där hittar jag ingen regel för inspelning på Teamspeak.
Eftersom det inte finns nån skyldighet för inspelning så kan Admin för teamspeak-servern inte ha nån rättighet ?
EDIT:Detta gäller IVAO
Svanholm:
Jag har spelat in på Team Speak några gånger, och vet en del som gjort det.
Varav en person inte ville det för att man inte fick det. Så det är väl lite olika vem man frågar tror jag.
thomashjelm:
Det var jag som kickade ut Jonas, jag satt ESOS och är det någon som vill spela in så fråga INNAN. Det är totalt oacceptabelt att sitta och spela in utan att först fråga. Du var en av två som jag kickade från kanalen pga inspelning idag.
/T
Jonas:
Kan man fråga varför regeln inte är uppfunnen än ? Och att en viss person som blev inspelad på den stora "event dagen" inte blev tillfrågad? Och varför kicka någon utan förvarning? Och hur många kontroller har inte blivit inspelade utan att veta om det? Tror inte det är många som vet om den här regeln. Dessutom är det löjligt att kicka nån utan att förvarna, om jag ska säga vad jag tycker så tycker jag det är väldigt barsniligt.
Uppträd som vuxen som du nu är och låt medlemarna känna sig välkommna till IVAO.
Det var min åsikt, du kan gärna låsa eller kicka denna tråd lika snabbt som du kicka mig på Teamspeak .
FlyScandinavian:
Jag anar en blivande advokat...
Navigation