Angående Inspelning på Teamspeak
thomashjelm:
Jonas,
Fäll in taggarna.
/T
Jonas:
Är vänlig, fäller in taggarna och till nästa gång frågar jag kontrollern om det är okej spela in. Men bara för att jag säger så betyder det inte att informationen om inspelning ska undahållas. Varför inte sätta ut info för inspelning på Svenska Divisionens hemsida eller ännu bättre, på IVAO's huvudsida. Ett tips från mig......bland många andra som undrar.
soderfjarden:
Jag tycker det är helt barnsligt att kicka ut någon från en server eller en kanal, för att man spelar in det andra säger. Om man vill använda det för att lyssna på det själv senare, privat, så varför inte. Men om man börjar sprida ljudfilen vidare åt andra kan det leda till irritation och då är det nog bäst att stoppa det hela.
Detta fenomen har jag aldrig upplevt själv, att man har blivit utkickad p.g.a. egen inspelning av det andra säger och vill heller inte vara med om det heller. Jag tycker att man gott kan få göra en inspelning, bara man inte börjar missbruka ljudfilen och gör narr av det andra säger på kanalen till andra personer.
badanka:
Håller med Jonas tillviss del. Tycker helt klart är man inte bara kickar någon utan att förklara varför. Men kan förstå om man inte vill bli inspelad, men KICKA INTE!
thomashjelm:
Om man kickas från kanalen hamnar man på unicom på servern, det är inget att bråka om.
/T
Navigation