Händer på IVAO

(1/20) > >>

thomashjelm:
Dags för en ny tråd, den gamla har blivit så stor.

Syftet med tråden är att visa vad som försigår i den svenska virtuella himlen. Tänker du sitta ATC så boka gärna först på http://www.ivao.aero/atcss/default.htm , där kan även du som tänkte flyga se om det finns några flygledare online, självklart kan det också finnas oannonserade flygledare.

Använd tråden för att skriva om lite större händelser, om det är god ATC täckning, planerad gruppflygning eller någon form av event/online dag.

/T

Nic:
Ikväll ska jag försöka testa IVAO. Försökte igår men gick inget vidare. Hoppas på trevlig flygledning ESSA-ESGG-ESMS(-EHAM/EKCH) 

/Niklas

Dson:
Quote from: Niklas Granander on 06.03.06, 12:47

Ikväll ska jag försöka testa IVAO. Försökte igår men gick inget vidare. Hoppas på trevlig flygledning ESSA-ESGG-ESMS(-EHAM/EKCH) 

/Niklas

Kul!
Du är välkommen ner! Hoppas det kommer gå bra.

Btw; Hoppas på att det blir lite trafik på Sturup ikväll, jag vill inte ha det dött!

Flygkapten:
Quote from: Niklas Granander on 06.03.06, 12:47

/Niklas

Hjärtligt välkommen! Har du frågor går det bra att kontakta mig via t.ex. PM! 

Nic:
Tack killar! Det ska nog gå bra, upptäckte att jag har varit inloggad i 8 minuter på IVAO's hemsida även fast jag inte såg några andra flygplan eller så. Aja, det krånglade lite igår, bättre lycka den här gången.

/Niklas

Navigation

Up one level

Next page