Re:Välkommen till Onlineflygning

(1/1)

iPEX:
Det är absolut skojj med ett online forum, där man kan få mer fart på flyget här i sverige och övriga norden för den delen också. Dock medför det också en del andra saker. Vissa trådar är bara "Min-pappa-har-en-bil-med-55"-fälgar-som ger-mach-4.5"
(Tänkte då på IVAO Vs. VATSIM) Det blev rätt direkt "kasta-skit" på varandras nätverk och försöka vem som har störst "winnie". Vilket va ganska roande att läsa men för dem som är väldigt insatt kanske ansess som onödiga inlägg på "sandlåde-nivå". Jag säger inte att jag tycker att dessa personer är löjliga eller barnsliga på något sätt. Man har sitt nätverk som man håller sig till och gillar. Själv har jag testat både VATSIM och IVAO. och är neutral på frågan för jag flyger där det finns trafik, sen skiter jag i vad stället heter!

Jag vill absolut gratulera FSnordic till ett mycket mycket bra arbete med denna site, Trevliga människor och absolut ett av de bästa ställe som både nybörjare som jag och flera andra kan få umgås med de som är "gamla-i-gemet". Själv har jag mest suttit offline flögit innan och tyckt att det va väll helt ok att trycka på siffertangenter för att få ATC. FSnordic har varit DET stället jag har använt för att hitta mer information och än har jag bara skrapat på ytan över vd som finns, Mitt virtuella flygning har fått sig en rejäl spark i baken på rätt håll och blivit mer avancerat. Nu använder man charts, och Voice på nätet och blir förbannad om man inte lyckas sätta kärran rätt! Innan brydde man sig inte speciellt mycket! Nu börjar man peta på småsaker och jag är fortfarande bara nybörjare men min vänner för övrigt anser att man börjar bli perfektionist. Svaret på det är enkelt varför det har blivit så!

Det ska vara verkligt! Annars kan jag spela CS eller HL2!

Navigation

Up one level