Moi FSNSquadron

(1/2) > >>

woordi:
Ex jyrähän se kirjoittelee. Sen minkä teille kiitoksellisesti voin sanoa, että olen paljon oppinut teiltä kaikilta. Tämä video on vanha, ja olette sen nähneet aikoja sitten, mutta tämä tunne joskus sitoi minua FSNSquadroniin,se jostain syystä karkasi, ja totesin että yksin yhtälaillla. Ennen linkkiä haluansanoa: Opex tapetaan ne kaikki --> http://ilkar.1g.fi/TERAS.wmv

Buumi:
Mitä eikai Jyrä meinaa lopetella? 
Niin paljon tuosta videosta, että tuolla olen aina, kun alas on ammuttu vähän liikaakin motivaation saanut haettua. Hieno video! 

Lonkka:
Moi!

Jyrän:hän kaikki tuntee!!Rehti mies ja hyvä lentäjä!Itselläni sama tilanne että ei ehkä vähään aikaan taivaalla nähdä!!On nääs sattunut ja tapahtunut männä vuonna sen verran että nyt kaipaa lepoa.En minä teitä jätä eikä varmaan Ilkkakaan!

Ja sitten kun tulen takaisin lyön teidät "nassikat" kuriin,eli sulkeisia tiedossa!!

Harri

Buumi:

Moi!

Jyrän:hän kaikki tuntee!!Rehti mies ja hyvä lentäjä!Itselläni sama tilanne että ei ehkä vähään aikaan taivaalla nähdä!!On nääs sattunut ja tapahtunut männä vuonna sen verran että nyt kaipaa lepoa.En minä teitä jätä eikä varmaan Ilkkakaan!

Ja sitten kun tulen takaisin lyön teidät "nassikat" kuriin,eli sulkeisia tiedossa!!

Harri

Eikun jatka vain pommittelua, niin saan jonkun ales. 
Niin paljon siihen viimekertaiseen pommitukseesi, että se on yksi oleggi's spesiaali, jos kuolet ennenkuin pommi (torpedo) osuu ei kohde räjähdä, erittäin ärsyttävää. 

motojuzzi:
Nyt näin tuon videon ensimmäistä kertaa, ja oli muuten loistava! Pitää ladata ne kaikki muutkin, joita en ole ehtinyt/huomannut ladata.

Ja itse toivon kovasti vielä pääseväni lentämään FSNS_Jyrän kanssa, aina on ollut toella mukavaa. Miehet jyrää ja koneet käryää.. 

Navigation

Up one level

Next page