fs2004 ei käynnisty!?
fly_boy:
osaa kukaan ratkaista ongelmaa, kun simu ei käynnisty..
kun klikkaa pikakuvaketta tai .exe tiedostoa aukeaa se fs2004, the century of flight alku ikkukna ja jämähtää siihen..
asensin pelin uudestaan, silloin peli toimi pari minuuttia ja sitten sammui itsellään ja taas sama tilanne^.
ikkunaan ei tule mitään tekstiä että jotain ei löydy tai jotain puuttuu.. se vain jämähtää siihen.
mitäs pitääs tehdä?
fly_boy:
Quote from: Tomi Lähderinne on 28.03.06, 13:37
Poistaminen ja uudelleen asentaminen ei varmaan hirveästi auta, jos et poista käsin niitä kansioita sieltä simun omasta kansiosta. Se meinaan jättää ne sinne.
poistin joka kansion, ja tallensin uuteen kansioonkin sen
ramisu:
Oletko asentanut Internet Explorer 7 betan, minulla simu jämähti samaan kohtaan
sen asennuksen jälkeen.
Siirrä simun juurihakemistosta OLEACC.DLL tiedosto pois ja talleta se vaikka
omaan kansioon mahdollista myöhempää tarvetta varten.
Mr.Widowmaker^:
Sorry nyt kun nostan näin vanhan aiheen ylös, mutta haulla etsimistäni aiheista tämä vastasi eniten ongelmaani. Latasin muutama päivä sitten kaikki WOAI:n AI-paketit ja eilen sitten asentelin ne (meni 3h). No, illalla sitten testasin, hyvin toimi. Kuitenkin, aikani lenneltyäni ja koneita tsekattuani painoin esciä ja end flight mutta siihe jämähti... Muutaman minuutin odottelin ja sitten palo käämit. Oon niin täynnä tätä mun nykystä, paskaa tietokonetta, kun se aina jämähtää, niin nyt sitten painoin koneen sammuksiin tosta virtanapista ja käynnistin uudelleen... Eilen en enää uudelleen testannut ja tänään aamulla pitäis ottaa lento mutta peli ei käynnisty. Tulee se alkukuvake, suoritinkäyttö muutaman kymmenen sekunnin ajan jotain 48% ja sitten se hypähtää sinne 99% ja siihen jää....
Tän ramisun kikka ei toiminut...
Starchild:
Koneen tiedot olisi varmaan hyvät tässä välissä. Mulla oli samanlainen ongelma (simu jää jumiin eskiä päinaessa) ja se johtui iitä että koneen RAM-muisti (näytönohjaimellakin oli osuus asiaan. ) ei riittänyt pyörittämään kaikkia raskaita sceneryitä ja AI-liikennettä.
Navigation