fs2004 ei käynnisty!?
pho201:
Quote from: Santeri Lehtonen on 17.05.08, 05:37
Koneen tiedot olisi varmaan hyvät tässä välissä. Mulla oli samanlainen ongelma (simu jää jumiin eskiä päinaessa) ja se johtui iitä että koneen RAM-muisti (näytönohjaimellakin oli osuus asiaan. ) ei riittänyt pyörittämään kaikkia raskaita sceneryitä ja AI-liikennettä.
Tuohan on varsin helppo tarkistaa. Disabloi sen WoAI:n liikenteen muuttamalla esimerkiksi Traffic-tiedostojen päätteen jokisikin muuksi kuin bgl (melkoinen homma tosin, jos koko liikenne on asennettuna. WoAI kun oletuksena tekee joka yhtiöstä oman tiedoston!). Helpompi olisi siirtää se WoAI:n trafiikki (TrafficxxxWoAIyyy.bgl-tiedostot ...\Scenery\World\scenery-kansiosta) tilapäisesti jonkin toiseen paikkaan (se ei saa olla mikään simun scenery-kansio!).
Pekka
Juhowee:
Millä tavalla jämähtää? Itsellänikin menee vähän aikaa ennenkuin simu latautuu, ei se parissa sekunnissa tapahdu.
Mr.Widowmaker^:
Eilen se alotuskuva oli siin 20min, sammutin, koitin uudelleen, sama, käynnistin uudelleen, sama. Ja kyllähän se toimi vie sen jälkee ko olin noi AI-liikenteet ladannut. Mahtokohohan sillä olla merkitystä, että kun simu stoppas siin kun olin painanu end flight, niin sammutin koneen väkivalloin tosta virtanapista... Outoo on, aina kauheeta säätöö, mikään ei ikinä onnistu
Starchild:
Kuulostaa ihan siltä, et koneen rauta ei riitä pyörittämään simua. Grafiikka-asetuksia laskemalla saattaa simu pyöriä paremmin.
Mr.Widowmaker^:
Ne on jo ollu ihan nollassa ..... Outoo kyl kun ei käynnisty... suoritinkäyttö huutaa sataa....
Navigation