Onlinedag i kväll!

<< < (8/8)

badanka:
Tackar jag med. Jag satt som Arlanda tornet, som senare också fick ta hand om ground. Det gick jätte bra tycker jag. Tackar för trafiken

AnteK:
jag tycker det är kul att onlinedagarna funkar eller hur mattias och fredrik?.. kommer ni ihåg i sommras när vi tre plus typ thomas satt atc på online dagarna och typ 2-3 stycken flög.. anorlunda nu

Nicke1123:
Quote from: Fredrik Andersson on 11.04.06, 08:41

Det är svårt att vara både seriös och nybörjare, utan mer seriös blir man då man lär sig mer saker. IVAO:s prov är till för att folk ska bli motiverade till att läsa igenom det material som finns publicerat för de som vill vara seriösa. Det är dessutom indelat i flera olika nivåer så man kan ta det i sin takt. Därefter avlägger man ett litet praktiskt prov och vipps så har man lärt sig en massa nya saker och allt blir mycket roligare. 

Visst kan de va det.
Själv har jag som mål att ta C1 i alla falll, men de lär nog dröja innan man har gjort de.
Sen får man väl se om man vill klättrar vidare.
Och ni ska ha ett stort tack, Fredrik, Thomas och ni andra, som orkar lära upp oss ny börjare gång på gång!

Tack för atc servicen igår

nighty142:
japps tack för all trafik måste man ju säga  , Själv gjorde jag S3 provet igår och fick godkänt men jag har ungefär 2 timmar kvar att logga för att kunna bli S3 men det fixar jag enkelt , Fredrik och Company jag lovar att klättra i ATC rangen förhoppningsvis C1:a.

Men nästa onlinemåndag kan jag inte flyga/sitta eftersom min födelsedag krockar med måndagen... eller är det onlinemåndagen som krockar med min födelsedag? hrmmm.... 

// Emil

Navigation

Up one level

Previous page