Bakom kameran med flightspotters på Frösön

<< < (2/4) > >>

Casimir:
Bra skrivet Simon, jag sitter här på Arlanda i väntan på Nordic 275 som ska ta mig hem till det underbara Frösön, där man inte alls behöver gå lika långt för att fota flygplan som på Arlanda.
Men fördelen på Arlanda är inte av ståndet, men flygplanen.
Några av planen jag fotat idag är:
Transavia 737-800, KLM 737-800, Alitalia MD80, Wideroe Dash 8, Swiss A320, Lufthansa A321, A320 och B737-500. Lite Flyme, Thai 747, Skandinaviska 737or, MD80 och några riktigt snygga bilder på A330 som kom i morgonljuset. Sen så missade jag den omtalade SE-DMT när jag skulle förflytta mig till en annan bana.

Tack för telefonsamtalet förresten

//Niklas

Flygtekniker:
Trevligt att få se bilder på "grabbarna grus" på Öaa ...
Synd att ingen SVF var i farten..

soderfjarden:
Fina bilder, roligt att se nya medlemmar på forumet.  Hur är det, flyger det mycket plan till/från Frösön av typ affärsplan och mindre Cessnor/Piper eller dylikt?

simonbrygg:
Quote from: Steve Mattsson on 19.04.06, 19:30

Fina bilder, roligt att se nya medlemmar på forumet.  Hur är det, flyger det mycket plan till/från Frösön av typ affärsplan och mindre Cessnor/Piper eller dylikt?

Ja så ser vi ut Ja nu i söndags kom det en cessna citation som var reggad i Portugal men annars är det inte så mycket annat, kommer lite SVF och dylikt i bland men. Annars är det SAS, Nordic regional, Flyme, austreuz och flynordic som trafikerar Frösön på dagarna! 

Flygtekniker:
Quote from: Simon Brygg on 19.04.06, 19:47

Ja så ser vi ut Ja nu i söndags kom det en cessna citation som var reggad i Portugal men annars är det inte så mycket annat, kommer lite SVF och dylikt i bland men. Annars är det SAS, Nordic regional, Flyme, austreuz och flynordic som trafikerar Frösön på dagarna! 

Kan meddela att Cessna citation var en netjets kärra som kom från bromma...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page