Kuvia

(1/4) > >>

Erkki:
Lupasin joskus laittaa kuvia, ja tässä niitä tulee... Eivät mitään kummoista silmänkarkkia ole, ainakaan MT:n otoksiin verrattuna.  Nauhoittaa en ole peliä vieläkään muistanut, ihan pelin aikana otettuja siis. Tiukimmissa paikoissa eivät kädet riittäneet printscreenille. 

Jyrän kanssa Afrikassa...
[ attachment removed ]

Stuka hajosi atomeiksi.  Pienennetystä kuvasta ei näe, että siltä puuttuu pyrstö, pyörät, 3/4 siivistä... Olin liian hidas, enkä saanut siitä kuvaa hajoamisvaihessa... Oli hieno.
[ attachment removed ]

On se sitkeä vehje... Molemmat motit savuttavat, kontrollit poikki, puolet korkeusperäsimestä pois sekä toiset aeleronit/laipat veke ja muutenkin aivan rei-illä...
[ attachment removed ]

Mutta sitten se meni lattakierteeseen, ja suurin osa hypänneestä miehistöstä kuoli kun kone tipahti päälle....
[ attachment removed ]

Hieno tiputus, vaikka itse sanonkin.... Molemmat siivet poikki.
[ attachment removed ]

Vihun perässä...
[ attachment removed ]

Startissa...
[ attachment removed ]

Kelpaisi kait tällaisenaan Hollywoodiin. 
[ attachment removed ]

Pecu viimeistelee mersun...
[ attachment removed ]

Paukut loppu!!!!! Noo.. Antaa mennä. Näyttää tuo kuitenkin vähän siipeensä saaneelta...
[ attachment removed ]

Rutilus:
Voisipa sanoa että todellisia toimintakuvia

Lonkka:
Hyviä kuviahan nuo ovat!

Itse olen tulossa takaisin kaiken hässäkän jälkeen(avioero,työ,ym murheet)

Koittakaa ymmärtää vanhaa miestä .Kaikki onneksi selviää aikanaan!

Harri

Hienoja kuvia, mutta nyt herää tyhmä kysymys.

Muistaakseni siihen ei ole tullut mitään muutosta eli onlinessa lentäessä kun painaa printscreeniä, niin sehän aiheuttaa lyhyen lagin. Periaatteessa siis kun olet vihun perässä, niin aiheutat sen ettet voi osua jos painat printscreeniä tai sitten pelastat itsesi sillä että vihu ei osu kun painat printscreeniä jos vihu onkin takana.

Rutilus:
Tuota kuvan ottoa pitänee kokeilla. Kyllä se ainakin tuntuu ja näkyy omassa koneessa kun print screeniä painaisee. Jotenkin muistelen että kuvia ei voisi näpsiä ihan villisti peräkkäin kuten ennen vanhaan, vaan nyt on useampien sekuntien viivettä ennen kuin seuraavan voi ottaa. Näin siis muistaakseni VP:n nyysseillä joskus oli juttua kauan kauan sitten.

Olikos se tuo juuri sitä aikoinaan kun oli vihun perässä, niin yht äkkiä se paineli horisonttiin ja olikin kohta takana?

Navigation

Up one level

Next page