Niko Vuorinen
Date Registered: 19.10.04
|
Jos peli jatkuu samaan tahtiin ja puolustuksen mokat korjataan, niin Suomella on hyvät mahdollisuudet finaaliin.
|
"I was blinded by a paradise / Utopia high in the sky / A dream that only drowned me / Deep in sorrow, wondering why" - Dream Theater - A Change of Seasons
|
|
|
ToniH22
Former member
|
Oli kyllä ihan katottava peli, vaikka puolet siitä meni sauhuilla käynteihi 
|
|
|
|
Ville Alho
Date Registered: 28.02.06
|
Jos peli jatkuu samaan tahtiin ja puolustuksen mokat korjataan, niin Suomella on hyvät mahdollisuudet finaaliin.
Mutta vain jos tämä Slovakian herra ei toista kertaa pääse Suomen peliä viheltelemään. Alex Dell oli eiliseen pillipiipariin verrattuna kelvollinen tuomitsemaan Stanley Cupin finaaleja...
|
|
|
|
Sami Wik
Date Registered: 23.03.05
|
Jassoo... Ruotsin ja Sveitsin välinen ottelu on keskeytetty Skonto areenalla jään huonon kunnon vuoksi tilanteessa 1-1. Mielestäni aika käsittämätöntä, että tuollaista pääsee tapahtumaan MM-kisoissa. 
|
|
|
|
Juha Lahtonen
Date Registered: 05.07.01
|
Jassoo... Ruotsin ja Sveitsin välinen ottelu on keskeytetty Skonto areenalla jään huonon kunnon vuoksi tilanteessa 1-1. Mielestäni aika käsittämätöntä, että tuollaista pääsee tapahtumaan MM-kisoissa.  Vielä käsittämättömämpää on se, että peli päättyi tasan 4-4, vaikka ruotsi johti jo 4-2. -Juha
|
|
|
|
Jani Salo
|
koskas on suomen seuraava ottelu ja ketä vastaan ?
Jani
|
|
|
|
Toni Tihleman
Toni13
Date Registered: 02.06.03
|
koskas on suomen seuraava ottelu ja ketä vastaan ?
Jani
Huomenna USA:ta vastaan.
|
|
|
|
avrorj85
Former member
|
Kylläpäs Latvialaiset pistivät kisansa läskiksi...ei tarvi vähään aikaan haaveilla kotikisoista uudestaan..... P.s Kanada on pelottavan kova  Vai onko tuo tulos vain Latvian heikkoutta 
|
|
|
|
Jack
Former member
|
Kyllähän näissä kisoissa saattaa olla sellainen rääppiäisten maku...vaan kyllä se on niin kuin rautakansleri Kummola sanoi männä viikolla eräässä haastattelussa: tämä tuote kuitenkin myy hyvin. Eli pisnes is pisnes sanoo sakemanni. Olin itse Riikassa katsomassa Tsekki-Suomi-matsin ja meno ja meteli sekä areenalla, että kaupungilla oli infernaalinen. Tuntui kuin koko Riika olisi yhtää lätkää. Elikkäs kisoilla on suuri merkitys Riikalle, Latvialle ja monen monelle pelaajalle, joita sankat värväririvistöt siellä vahtaavat ja jahtaavat. Ja eiköhän matsien tasokin kohene, kun varsinaiset pudotuskinkerit alkavat.
Kun minä olin pieni poika ei olympiavuonna ollut ollenkaan MM-kisoja vaan maailmanmestariksi nimettiin olympiakultaa voittanut joukkue. Vaan näin se maailma muuttuu: kisoja järkätään, koska ne ovat hyvä "tuote", mukana on ns. heittopussimaitakin, jotta lajia (=bisnestä) saadaan levitetyksi laajemmalle. No mikä sitten on oikein...en minä vaan tiedä, ei minulla sielu antaisi periksi kyllä kieltää näitä(kään) kisoja, sen verran rajusti siellä Riikassa kansa oli ne ottanut omakseen.
NHL on aina ollut eräänlainen ongelma kansainväliselle jääkiekolle. Sehän on kuin käenpoikanen, joka on suurempi kuin koko muun maailman lätkä yhteensä. Esim. ensi olympiakisoista ei vielä ole sopimusta NHL:n kanssa, eli onko siellä olympiatauko vai ei. Se on siellä niin suurta bisnestä, että jotkin O- tai MM-kisat ei aina merkkaa mitään.
Ps. Oli vaan hienoa kun Suomi-poika tasoitti sen Tsekkimatsin, kyllä sitä huusin kuulkaa minäkin...
|
|
|
|
Ville Alho
Date Registered: 28.02.06
|
Olin itse Riikassa katsomassa Tsekki-Suomi-matsin ja meno ja meteli sekä areenalla, että kaupungilla oli infernaalinen.
Muistitkos osallistua Suomi-kuvan edistämiseen kuseksimalla kaduille ja riehumalla strippibaareissa?? 
|
|
|
|
Jack
Former member
|
Muistitkos osallistua Suomi-kuvan edistämiseen kuseksimalla kaduille ja riehumalla strippibaareissa??  Hyi, hyi, ei sentään...met kun olemma vanhan liiton herasmiehiä, niin sellainen ei meille sovi!
|
|
|
|
Jani Salo
|
Heti kun on vastassa vähän kovempi jääkiekkomaa Suomi on helisemässä  Taitaa Kanukit viedä tämän ottelun  Jani
|
|
|
|
hennri
Former member
|
Varsinkin kun Niittymäki loukkaantui  Toivottavasti tuo loukkaantuminen on lievä, koska Norrena on aina MM-kisoissa, mutta en muista että hän olisi saannut koskaan mitään positiivista aikaan. Aina on mennyt helppoja maaleja
|
|
|
|
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator
|
Heti kun on vastassa vähän kovempi jääkiekkomaa Suomi on helisemässä  Miten niin helisemässä? Paria virheistä tullutta maalia lukuunottamatta tuo on ollut ihan suht tasainen peli...
|
|
|
|
Jani Salo
|
Miten niin helisemässä? Paria virheistä tullutta maalia lukuunottamatta tuo on ollut ihan suht tasainen peli...
Juu... parit Känädän alivoimamaalit  Jani
|
|
|
|
Tero Ekholm
Date Registered: 20.11.02
|
Eipä tuo kovin vakuuttavalta näytä. Varteenotettavia kiekkomaita vastaan saldo on 0 1 1. Jääkiekiekon kehitysmaat on voitettu todella nihkeiden esitysten jälkeen (ehkä Latviaa lukuun ottamaatta). Veikkaan että puolivälierissä tulee pataan Ruotsilta ja taas pääsemme rypemään itsesäälissä...
Terveisin nim. "Ikuinen optimisti"
|
|
|
|
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator
|
Eipä tuo kovin vakuuttavalta näytä. Varteenotettavia kiekkomaita vastaan saldo on 0 1 1. Jääkiekiekon kehitysmaat on voitettu todella nihkeiden esitysten jälkeen (ehkä Latviaa lukuun ottamaatta). Veikkaan että puolivälierissä tulee pataan Ruotsilta ja taas pääsemme rypemään itsesäälissä...
Onko USA jääkiekon kehitysmaa ja oliko se matsi nihkeä esitys?  Eilinen matsi oli kuitenkin loppupeleissä niitä paria virhettä lukuunottamatta ihan hyvää kiekkoa. Paremmalla tuurilla tuo matsi olisi voinut kääntyä mitenpäin vain. Vielä ei ole usko mennyt 
|
|
|
|
Ville Pirttinokka
Date Registered: 31.08.04
|
Mutta itse asiaan. Jos Tshekki voittaa USA:n tänään, eikä Sveitsi voita VV:aa yli neljällä maalilla, niin puolivälierissä kohtaavat Nicklas Bäckström ja Niklas Bäckström.
Sama tulos tietysti jos Sveitsi voittaa yli neljällä ja Tshekki ei voita.
|
|
|
|
Tero Ekholm
Date Registered: 20.11.02
|
Onko USA jääkiekon kehitysmaa ja oliko se matsi nihkeä esitys?  No voi prkl... Jenkithän minä unohdin kokonaan  . Ei kai USA:a nyt voi jääkiekon kehitysmaaksi sanoa vaikka koulupoikaporukalla ovatkin liikkeellä... Muutoin pysyn kannassani. (Tosin olen mielelläni väärässäkin)
|
|
|
|
Mikko J Köykkä
Moderator
Date Registered: 01.01.05
|
|
 "Ilmatorjuntaan menevät ne jotka eivät läpäisseet hävittäjälentäjäin pääsykoetta eivätkä halua antaa muidenkaan lentää"
|
|
|
|