MM-jääkiekko ketju

<< < (9/18) > >>

Mäkkäri:
Naurettavaa 
hajoittaa osa jonnekkin muualle, kun eivät sinun mielestä kuulu tähän ketjuun ? ?

Olivathan keskustelut jääkiekosta ja jalkapallosta olennaisesti toisiinsa liittyviä
tuossa keskustelussa ? Mitä moderaattorit nyt valvovat tekemällä näin.. säälittävää !

sami:
Jos sinulla Jari on oikeasti jotain järkevää palautetta palstan valvonnasta, niin sen voi tehdä vaikkapa suoraan minulle yksityisviestillä. Tuollaiselle "säälittäviä olette" kommenteille ainakaan itse en korvaani letkauta yhtään, ja tuollaisella palautteella ei asian parantamiseen oikein pysty vaikuttamaan.

Mutta, mikäli et foorumia ole seurannut aiemmin, niin ketjujen jakaminen ja yhdistäminen on aivan normaalia, jotta ketjun otsikko oikeasti vastaisi sitä aihetta mistä sen sisällä keskustellaan.

Asiallista palautetta otamme aivan mielellämme vastaan, koska palstan valvojat ovat kuitenkin teitä käyttäjiä varten täällä ja meidän tehtävä on pitää palsta toimivana ja samalla kaikille miellyttävänä paikkana. Oikeastaan moderaattorit tekevät enemmän juuri tätä palstan "ylläpitoa" eli ketjujen siirtoa oikealle foorumille ja niiden yhdistelyä ja jakamista, kuin itse "valvontaa" eli viestien poistamista tai muuta.

Mäkkäri:
Valitettavaa jos palaute ei ollut rakentavaa !

Palautteen voin antaa privaatisti, koska vaan, vaikka heti  ! Kaikesta huolimatta, se ei itse asiaa muuta millään tavalla !
Kysehän oli siitä että  äkkiä joku valvoja ! keskusteluun edes osallistumatta hajoittaa ketjun, joka
kuitenkin on pyörinyt kahden eri lajin ihanissa asioissa, joista porukka heitti kommentteja... kärkkäitä, hauskoja
ja kuten oli havaittavissa ei edes niin törkeitä kuten eräissä ketjuissa, joissa  on ollut havaittavissa että mennään jopa
henkilökohtaisuuksiin.

Kantani on yhä edelleen että lukemalla asioiden yhteyden toisiinsa olisi voinut todeta      ja säälittävää oli
heittää ne erilleen tuosta ihan noin vaan !

mmniemi:

Palautteen voin antaa privaatisti, koska vaan, vaikka heti  ! Kaikesta huolimatta, se ei itse asiaa muuta millään tavalla !
Kysehän oli siitä että  äkkiä joku valvoja ! keskusteluun edes osallistumatta hajoittaa ketjun, joka
kuitenkin on pyörinyt kahden eri lajin ihanissa asioissa, joista porukka heitti kommentteja... kärkkäitä, hauskoja
ja kuten oli havaittavissa ei edes niin törkeitä kuten eräissä ketjuissa, joissa  on ollut havaittavissa että mennään jopa
henkilökohtaisuuksiin.

Ihan oikea ratkaisu Mikolta. Itseasiassa minun olisi pitänyt tehdä se jo aikaa sitten siinä vaiheessa, kun alettiin puhumaan jalkapallosta MM-jääkiekkoa koskevassa threadissa. Ei ole oikein ketjun aloittajaa kohtaan, että hänen tarkoituksensa saada keskustelua aikaan MM-jääkiekosta vesitetään alkamalla puhumaan jalkapallosta. Mutta virheitä sattuu meille jokaiselle. Hyvä että Mikko hoksasi homman, kun meikäläisellä oli lähtenyt mopo käsistä

Kantani on yhä edelleen että lukemalla asioiden yhteyden toisiinsa olisi voinut todeta      ja säälittävää oli
heittää ne erilleen tuosta ihan noin vaan !

Säälittävää on tulla huutelemaan tuollaisia herjauksia, kun moderaattori ihan oikein noudattaa pitkällä ajalla hyväksi havaittua linjaa...

Mäkkäri:
Nimen omaan sanoit sen itse Moderaattori käyttää hyväksi havaittua linjaa ?

Se mikä on sääli niin moderaattori itse osallistui keskusteluun eikä "viheltänyt" peliä
poikki tai sanonut suoraan että tämmöinen keskustelu ei kuulu TÄMÄN otsikon alle.

Hyvä  tarpeex pitkään kun asioita pyörittää niin aukeehan se 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page