Sikareista
andy1:
Stadista C. Hagelstamin divarin humidorista Freda 35.
otu:
Mistään en mitään tiedä, mutta eikös Stokkallakin joku tupakkatiski ole. Kalliossa on myös joku pulju.
Modiale:
Tervehdys,
www.cigarsclub.com
Voisin jopa suositella: palvelu pelaa, toimitus nopeaa sekä hinnat hyvät. Tarvitsee vain sen luottokortin luonnollisesti & katetta tilillä.
ohjvg:
Quote from: Mika Koso on 15.05.06, 20:15
Tervehdys,
www.cigarsclub.com
Voisin jopa suositella: palvelu pelaa, toimitus nopeaa sekä hinnat hyvät. Tarvitsee vain sen luottokortin luonnollisesti & katetta tilillä.
Hei, kiva tietää. Itse olen usein tuonut duunista ulkomailta kuubalaisia tax-free:nä. Esim. Romeo Y Julieta 3:sta on saanut 25kpl:n laatikon about 50 dollariin, joka on ollut suosikkini "arkisikarina, jota "suht edullisena" on myös kehdannut frendeillekin tarjoilla ilman konkurssipelkoa. Laivareissuilla työn kautta ei hankinta aina tietenkään ole niin helppoa ja tietysti valkikoimat on usein rajallisia. Joten hienoa, että on tuollainen nettisivukin ja että siitä on jollain jo rohkeampana hankittu kokemusta että ei ole mikään huijari boolaagi. Täytyy itsekin laittaa tilaus menemään, kun on sitten viime viestin alkanut pitkästä aikaa todella itseänikin syyhyttää polttaa vaihteeksi jotain muuta kuin RyJ:tä ja eräs A pyörii vahvasti mielessäni...
Edit: Ei tuo nettisivusto tietenkään edullisimpia ole. Mutta mutu-tuntumana muistelisin RyJ 2:den olevan Havanna-aitassa 11-12 euron luokkaa kappale (siitä on tosin vuosia kun sieltä viimeksi olen ostanut ) jolloin nettifirman 6.641 euroa/kpl on tietysti jo noin puolet enään Suomi-hinnasta ja siten tietysti varteenotettava. Kun ei tietysti aina tax-free shoppaillakaan voi...
Modiale:
Tervehdys,
Hyvä juttu. Kerro sitten, miten tilaus meni Itse aion tilata kollegan kanssa pian uuden satsin & saadaan vielä rabattia Mikäs sen mukavampaa, kuin toimitus kotiovelle.
Navigation