Cessna 172 OH-CKU Simulaattori ( päivitetty 18.11.2014 )

<< < (109/127) > >>

tigert:
Quote

Tämä St Barts on kyllä hauska kenttä. Suosittelen: 
http://www.youtube.com/watch?v=6q12utyL5wI


Näyttää upealta 

Lyhyeltä baanalta c172:lla muuten käsikirjan mukaan:
Laipat 0 astetta
Täysi teho jarruja vasten
Lähtökiito nokka vähän vedettynä
Nousu 59 KIAS kunnes esteet on ylitetty

//Tuomas


Transisto:
Kiitos vinkeistä! 

Vielä vähän teemaan sopivaa taustamusiikkia. 
http://www.youtube.com/watch?v=rfjZrcx329g

Kenttä ja saari on muuten toteutettu FS2004:ssa erittäin hienosti. Teillä liikkuu autoja, yms. jotka omalta osaltaan elävöittävät tunnelmaa.

ilari:
Quote

Lyhyeltä baanalta c172:lla muuten käsikirjan mukaan:
Laipat 0 astetta
Täysi teho jarruja vasten
Lähtökiito nokka vähän vedettynä
Nousu 59 KIAS kunnes esteet on ylitetty

//Tuomas





10 astettapas.. ja tuo Vxhän vaihtelee senkin mukaan mikä C172...mutta hyvännäköistä...liike vielä, niin...

tigert:
Quote

10 astettapas.. ja tuo Vxhän vaihtelee senkin mukaan mikä C172...mutta hyvännäköistä...liike vielä, niin...


Kas joo. Se laipankin määrä riippuu versiosta. Tuossa OH-CTL:n (C172M) kirjassa on lyhyen baanan lähtö sileänä. Eli siinä olet oikeassa, tuo CKU kuitenkin lienee 172SP-lentomallilla. Siinä näkyy olevan 10°. Mielenkiintoista. Noissahan taitaa olla siiven profiilissa jotain eroa myös, joten kaiketi se sitten on eri lailla eri versioilla.

EDIT: Siiven muutokset taisivat tulla juurikin tuohon 172M:äänkin mukaan. Eli jos oikein nyt käsitin, 172M ja 172P (SP) ovat samalla siivellä. Laipan maksimimäärää on rajattu 30 asteeseen uusissa mutta se ei vaikuta lentoonlähtöön. Samaten tuon C172SP (esim. OH-SRH) käsikirjassa lentoonlähtöön on määritetty sallituksi laipaksi 0-10° kun taas tuossa 172M (OH-CTL) on vain 0°. Mielenkiintoista. Mistähän tuo muutos johtuu? MTOW on noussut noiden mallien välissä, ehkä se sitten raskaammalla kuormalla nousee 10° laipalla paremmin..?

//T

Transisto:
CKU:ssa tuon siipiprofiilin osuus on melko vähäinen, kun siinä ei ole enää siipiä ollenkaan. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page