Cessna Skymasterilla Saksanmaalla
(1/1)
harnold:
Terve taas. Lensin välillä pienemmällä kaksimoottorisella lyhyen VFR-lennon Saksassa. Reittinä EDXC-EDKB eli Melle-Grönegausta Bonn Hangelariin. Koneena FSD: n Cessna 337 Skymaster ja maisemana Aerosoftin Scenery Germany.
Valmiina nousuun rwy 60 EDXG
[ attachment removed ]
Taustalla hiukan isompi propelli .
[ attachment removed ]
Turvallisesti ilmassa.
[ attachment removed ]
Voisiko tätä kutsua vaikka perämoottoriksi ?
[ attachment removed ]
Ihan kuutamolla...
[ attachment removed ]
Saksassa on muuten aikas paljon peltoa .
[ attachment removed ]
Joku varakas maanviljelijä on pystyttänyt näkötornin keskelle peltoa.
[ attachment removed ]
Virtual cockpit. Co-pilotin selkänojan käänsin alas, koska...
[ attachment removed ]
Matkustaja ei olisi muuten nähnyt mitään . Ikkunasta näkyy EDLW.
[ attachment removed ]
Aurinko yrittää näyttäytyä pilvien takaa.
[ attachment removed ]
Finaalissa rwy 29.
[ attachment removed ]
Rullataan parkkiin.
[ attachment removed ]
Matkustaja on poistunut koneesta ja pilottimme Horst hoitaa paperihommat loppuun.
[ attachment removed ]
Siinäpä jälleen muutama kuva. Cessna on ihan mukava peli lentää ja yksityiskohdissa ei ole todellakaan pihtailtu. Ja äänet ovat todella upeat. Kuullostaa aivan V8 koneen röpötykseltä. Nannaa korville.
woordi:
Pikkaisen taisi sharppenia luiskahtaa liikaa muutamissa kuvissa? Sikäli kyllä laadukkaat kuvat . Jos on, niin pistäs pari paneeli kuvaa. Olen monasti itsekkin katsellut tuota pakettia. Miltäs tuo sinusta vaikuttaa? Oletko tyytyväinen, ja onko puutteita koneessa/ jäätkö kaipaamaan jotain koneessa?
OttoPOI:
Quote from: Ilkka Kärki on 19.05.06, 04:59
Pikkaisen taisi sharppenia luiskahtaa liikaa muutamissa kuvissa? Sikäli kyllä laadukkaat kuvat . Jos on, niin pistäs pari paneeli kuvaa. Olen monasti itsekkin katsellut tuota pakettia. Miltäs tuo sinusta vaikuttaa? Oletko tyytyväinen, ja onko puutteita koneessa/ jäätkö kaipaamaan jotain koneessa?
Minulla on sama paketti ja tyytyväinen olen ollut. Tosin tuo 2d-paneeli on hiukan köyhän näköinen, se olisi ehkä ainoa puute minu mielestäni
sandells:
Hyvät kuvat vähän erilaisemmasta koneesta Jopas oli komea VC!
Navigation