Cessna Skymasterilla Saksanmaalla

(1/1)

harnold:
Terve taas. Lensin välillä pienemmällä kaksimoottorisella lyhyen VFR-lennon Saksassa. Reittinä EDXC-EDKB eli Melle-Grönegausta Bonn Hangelariin. Koneena FSD: n Cessna 337 Skymaster ja maisemana Aerosoftin Scenery Germany. 

Valmiina nousuun rwy 60 EDXG

[ attachment removed ]

Taustalla hiukan isompi propelli  .

[ attachment removed ]

Turvallisesti ilmassa.

[ attachment removed ]

Voisiko tätä kutsua vaikka perämoottoriksi ?

[ attachment removed ]

Ihan kuutamolla...

[ attachment removed ]

Saksassa on muuten aikas paljon peltoa  .

[ attachment removed ]

Joku varakas maanviljelijä on pystyttänyt näkötornin keskelle peltoa.

[ attachment removed ]

Virtual cockpit.  Co-pilotin selkänojan käänsin alas, koska...

[ attachment removed ]

Matkustaja ei olisi muuten nähnyt mitään  . Ikkunasta näkyy EDLW.

[ attachment removed ]

Aurinko yrittää näyttäytyä pilvien takaa.

[ attachment removed ]

Finaalissa rwy 29.

[ attachment removed ]

Rullataan parkkiin.

[ attachment removed ]

Matkustaja on poistunut koneesta ja pilottimme Horst hoitaa paperihommat loppuun.

[ attachment removed ]

Siinäpä jälleen muutama kuva. Cessna on ihan mukava peli lentää ja yksityiskohdissa ei ole todellakaan pihtailtu. Ja äänet ovat todella upeat. Kuullostaa aivan  V8 koneen röpötykseltä. Nannaa korville.

woordi:
Pikkaisen taisi sharppenia luiskahtaa liikaa muutamissa kuvissa? Sikäli kyllä laadukkaat kuvat  . Jos on, niin pistäs pari paneeli kuvaa. Olen monasti itsekkin katsellut tuota pakettia. Miltäs tuo sinusta vaikuttaa? Oletko tyytyväinen, ja onko puutteita koneessa/ jäätkö kaipaamaan jotain koneessa?

OttoPOI:
Quote from: Ilkka Kärki on 19.05.06, 04:59

Pikkaisen taisi sharppenia luiskahtaa liikaa muutamissa kuvissa? Sikäli kyllä laadukkaat kuvat  . Jos on, niin pistäs pari paneeli kuvaa. Olen monasti itsekkin katsellut tuota pakettia. Miltäs tuo sinusta vaikuttaa? Oletko tyytyväinen, ja onko puutteita koneessa/ jäätkö kaipaamaan jotain koneessa?

Minulla on sama paketti ja tyytyväinen olen ollut. Tosin tuo 2d-paneeli on hiukan köyhän näköinen, se olisi ehkä ainoa puute minu mielestäni

sandells:
Hyvät kuvat vähän erilaisemmasta koneesta Jopas oli komea VC!

Navigation

Up one level