Notification email: FSnordic.net vs. FlightForum.fi?

(1/2) > >>

the:
Miksi topic reply notificationit ovat taas yllättäen alkaneet tulla FSnordicilta, sisältäen linkin FSnordicin sivuille?

Viimeinen FlightForumilta minulle tullut maili on päivätty May 15, 2006 3:09 PM ja ensimmäinen FSnordicilta tullut May 15, 2006 10:55 PM.

Oliko tuossa välissä joku päivitys tms?

kijupa:
Kyllä ainakin mulle tulee molemmilta riippuen siitä kummalle foorumin osalle olen viimeksi vastannut. Tänään klo 17 jälkeen näkyy olevan kymmenkunta viestiä kummastakin osoitteesta.

sami:
Moi,

Riippunee siitä mitä kautta foorumia olet käyttänyt viimeksi tai mistä olet sen notificationin päälle laittanut, en juuri nyt muista miten tuo menee.

Mitään ei kuitenkaan ole vaihdettu, mutta vikojahan tietysti systeemissä voi olla 

the:
[Ehkä ongelma onkin siinä, etten ole vastannut mihinkään 25.4. jälkeen.. ]

Kyseinen topic on Helsinki-Vantaa lähtevät/saapuvat, joka näkyy siis kummallakin puolella, mutta olen lukenut sitä ainoastaan FlightForumin puolelta ja notificationkin on kytketty päälle sieltä.

..huomasin kuitenkin tuossa emaileja verratessani, että topicin id on vaihtunut tuossa välissä (44613->53043).

Eli ongelma johtunee tuosta id:n vaihdosta ja korjautunee poistamalla notification ja kytkemällä se uudelleen päälle. Kokeilenpa sitä...

the:
Yep, nyt toimii.

Eli notification pois päältä ja takaisin päälle auttoi toivotulla tavalla.

Navigation

Up one level

Next page