"vieraan" huoltajan mukana Espanjaan?

<< < (3/3)

svirkkul:

Ei millään pahalla ketjunaloittajaa kohtaan mutta kyllä se maalaisjärkikin pitäisi sanoa että kysy suoraan lentoyhtiöstä, onko se luuriin tarttuminen nyt niin vaikea asia? Itse en kyllä tällaiseen HTT:hen luottais ja kaiken lisäksi saa faktaa niin voi hyvillä mielin lähettää muksun lomalle.

kiikaroija:
Quote from: Sami Virkkula on 22.05.06, 21:41

Ei millään pahalla ketjunaloittajaa kohtaan mutta kyllä se maalaisjärkikin pitäisi sanoa että kysy suoraan lentoyhtiöstä, onko se luuriin tarttuminen nyt niin vaikea asia? Itse en kyllä tällaiseen HTT:hen luottais ja kaiken lisäksi saa faktaa niin voi hyvillä mielin lähettää muksun lomalle.

Kiitoksia kaikille vastauksista. En minä nyt herneitä vedä nenuun parista kommentista. Ja kyllä, olen ihan maalainen, kohta 43v maalla asunut(=koko ikäni), joskaan en maatilalla ikinä. Ajattelin vain täältä kysyä, onko kokemuksia. Soitin sitten jossain välissä paikalliseen nimismiehenkansliaan ja kyselin sieltä, eikä ne mitään tienneet erikoisluvista. Koitin katsella sitten parista kolmesta lentoyhtiöstä tietoja netistä, mutta oli vain sama litania UM:eista, aika hyvin muuten niistä kerrottu. Kun en tiennyt kuitenkaan lentoyhtiötä / matkatoimistoa, niin en voinut varmistaa asiaa juuri oikeasta paikasta.  Pistin sitten kuitenkin mailin Air Finlandille, kun sellasen sopivan näköisen osoitteen näin. Sieltä tulikin noin 45 min kuluttua vastaus, että mitään lupaa ei tarvita. Aika hyvin heiltä toimittu, kiitos FIF. Joten en minä nyt mikään puhelin kauhunen ihan ole. Tarvitsisi varmaan tehdä tänne sellainen "tyhmät kysymykset"-osasto. Kun sitä vaan ei aina kysyjä itse pidä sellaisena.

svirkkul:
Quote from: Timo Koski on 23.05.06, 06:10

Kun en tiennyt kuitenkaan lentoyhtiötä / matkatoimistoa, niin en voinut varmistaa asiaa juuri oikeasta paikasta. 

Just just no sitten on eri juttu.

Pistin sitten kuitenkin mailin Air Finlandille, kun sellasen sopivan näköisen osoitteen näin. Sieltä tulikin noin 45 min kuluttua vastaus, että mitään lupaa ei tarvita. Aika hyvin heiltä toimittu, kiitos FIF.

Hyvä että homma selvisi.

Harri_Laitinen:
Joskus aikoinaan n. 11 -vuotiaana kävin ystäväni perheen kanssa heidän isovanhempien luona Tallinnassa. Tietysti reissusta olivatte vanhempani + hänen vanhemmat sopineet. Noin kuukautta aikaisemmin muistaakseni kävin ensimmäisen passin itselleni teettämässä. Eipä siinä mitään erikoisia papereita tarvittu. Hyppäsin kyytiin ja esitin passini tarkastuksessa...

Navigation

Up one level

Previous page