"VFR" över Ume

<< < (2/2)

nasder:
Vad är det för scenery du har använt?

Som umebo vill jag ha ett ume som ser prima ut

fimfim:
Tack för komplimangerna!
Pippin är från Dreamfleet/Flight1, och sceneriet är från Swedflights "Pack 3", med ESNN, ESNU och ESPA, med bl.a. fototexturer över Ume.
Steve, stämmer  Har blivit GA-frälst, för första gången under hela min ESGG-ESSA-B737-karriär (ja jag erkänner) så det blev svensk VFR runt Västerås, detsamma runt Ume, och som avrundning EKCH-ESMS i samma kärra, och riktigt hemskt väder, blåste runt som ett löv och bara ärtsoppa utanför rutan.

Ha de gött
/Oscar

soderfjarden:
Quote from: Oscar Codan on 23.05.06, 22:10

Steve, stämmer  Har blivit GA-frälst, för första gången under hela min ESGG-ESSA-B737-karriär (ja jag erkänner) så det blev svensk VFR runt Västerås, detsamma runt Ume, och som avrundning EKCH-ESMS i samma kärra, och riktigt hemskt väder, blåste runt som ett löv och bara ärtsoppa utanför rutan.

Ha de gött
/Oscar

Ok, själv flög man som OHKRK och skuttade runt i en TL-96 Star Ultralight och det var rejält dåligt väder den dagen och blåste en del, men roligt var det.

Fick höra från tornet att dom hade totalt 10 flighter vid Umeå flygplats den kvällen och sedan var inte sikten den bästa direkt på låg höjd. Svårast var det med finalerna. 

fimfim:
En UL? Det var djärvt. Molnbas på 200 fot om jag minns rätt. Schwoupp så var marken borta.

/Oscar

Navigation

Up one level

Previous page