Cessna 172R:llä Lakelandelta ÄsTee Petersburkkiin (11 kuvaa+olohuoneen koriste)
(1/1)
OttoPOI:
Heissuliveijjaahuhhahhaa moro! ( mitä hittoa mä nyt taas sekoon?)
Päätinpä kerrankin käyttää ajattelukalustoani ja lentää juuri hankkimallani Flight1:n Cessna 172R:llä lyhyehkön lennon Lakelandilta (KLAL) St. Petersburggiin (KPIE). Koko tämä sotku tapahtui missäs muuallakaan vaan tuolla Ameriikan etelässä: Floridassa . Lento kesti vajaan tunnin (tai 45 minuuttia, en ottanut aikaa sadasosasekunti kellolla ) ja sää oli mitä mainioin. Siirtykäämme evedenssien (eli todisteiden) pariin:
#1. Taidokkaasti jalkojani siirtelemällä vuorotellen olen niinsanotusti kävellyt oma pikku kullanmuruni luokse, ja huomaan että joku matkija on lähtenyt liikenteeseen omalla rumanvärisellä Kessnuttimellaan ja heti tämän potkurin etupuolella kiikuttelee vieläkin rumemman varinen Paipperi.
[ Attachment not found - or removed ]
#2.TyöntöTaakse™ on suoritettu onnistuneesti ja ny alamme työntämään nuppia eteenpäin että tämä hilavitkutin lähtee lähinnä eteenpäin.
#3. Rullaus-vaihe oli juuri sitä itseään eli niin tylsää, että melkein torkahdin (siis sammuin) jokeen. Mutta nyt ovat murheet kaikonneet ja poljemme Cessnamme liikkeelle, ja Rötätöimme
#4. Teini-ikäinen Mutantti Ninja Spottari ( ) otti tämän piktuuren talon katolta.
#5. Saavutimme matkalento-korkeuden ja nyt eikun menoks!
#6. Mielestäni hyvin piutifullit pilvet
#7. Jaa haluavat Ameriikan Ilmaviivojen™ Mädäri pilotit jännitystä elämäänsä! No hakekoot sitä jostain muualta kuin minun Kessnastani! (Huomatkaa toki, että olen Flight1 Softwaren vannoutunut sponsori )
#8. Ja sama homma, ei taida Potsingin lentöjien työnvalinta osunut aivan oikeaan. Stuntmanin pesti paremminkin!
#9. Matalalla tullaan, mutta tullaan kuitenkin
#10. Osui ja upposi, kirjaimellisesti
#11. Jaahas, tuo merkki tarkoittaa varmaankin, että tästä saa mennä vain GA-liikenne? Tosiaan, tarkkasilmäisimmät huomaavat, että käännyin väärästä rullaustiestä, ja piti kiertää kauhistuttvana pitkä matka, jotta pääsin takaisin oikealle reitille.
Lento olis sitämyöten purkissa, mutta älä vielä sulje proowseriasi! Lisää nimittäin tulee:
Lento meni omastamielestäni niin hyvin, että päätin ottaa ihan valokuvan omasta pikku mussukastani ja pistää sen olohuoneen koristeeksi
No nyt tämä shöy on purkitettuna ja kommenttia otan todella miälelläni vastaan!
Soft Landings with Cessna!
harnold:
Tekstin perusteella olet nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta mutta kuvat olivat ihan OK .
Nelarius:
Jos haluat enemmän myönteistä palautetta, niin voisit panostaa näihin kuviin paljon enemmän. Minä olisin ainakin tykännyt näistä, jos olisit vaivautunut sulkea GPS:än ja nuo rullausopasteet edes kuvienotto-ajaksi. Muuten idea oli hyvä, ja Flight 1:nin kone oli tosiaan piristävämpi kuin default-Cessna.
Voisit muuten opetella VOR-navigoinnin tai ostaa Reality XP:n gauget, niin ei tarvitsisi pitää GPS:ää auki koko ajan.
OttoPOI:
Quote from: Johann Muszynski on 25.05.06, 08:32
Jos haluat enemmän myönteistä palautetta, niin voisit panostaa näihin kuviin paljon enemmän. Minä olisin ainakin tykännyt näistä, jos olisit vaivautunut sulkea GPS:än ja nuo rullausopasteet edes kuvienotto-ajaksi. Muuten idea oli hyvä, ja Carenadon kone oli tosiaan piristävämpi kuin default-Cessna.
Voisit muuten opetella VOR-navigoinnin tai ostaa Reality XP:n gauget, niin ei tarvitsisi pitää GPS:ää auki koko ajan.
ööö, saanen huomauttaa että on kyse Flight1:n Cessna 172R:stä, huomaa alkuteksti ja kuva nro 7.
Navigation