EKCH-LGAV SAS777 LGAV-EKCH SAS778

(1/6) > >>

Babis:
Håller på med EKCH-LGAV-EKCH och är påväg tillbaks till EKCH =) här är en bild från EKCH-LGAV:

Resten är från LGAV-EKCH:

Var allt för nu, kanske lägger upp sista delen på desend och landning senare - om intresse finns förstås. PS, bilderna skall vara större det var därför texten blev lite konstig..

AlexFlygare:
Snygga bilder Andreas...hoppas du postar resten också...gilar verkligen det planet och den panelen men har aldrig gett mig själv tid att lära mig den är mest 737 nu för tiden. Ännu en gång nice bilder. 

/Elix

AlexFlygare:
Men komigen nu killar, Han postar bilder 112 visningar och ett svar? Ge killen lite och bita i annars kommer han aldrig posta här mera...får man support för sina bilder på detta forum eller?  jag tycker han förtjänar några ord. varför skriver ni inte om ni ändå tittat in...tar max 1 minut och gör Andreas väldigt glad. Ni anar inte hur mkt några ord kan göra.

En minut från dig = glädje!

ännu en gång snygga bilder!

/Elix

project737:
Snygga bilder!
Hade blivit ännu bättre om de inte varit så hackiga.

Jakob:

Men komigen nu killar, Han postar bilder 112 visningar och ett svar? Ge killen lite och bita i annars kommer han aldrig posta här mera...får man support för sina bilder på detta forum eller?  jag tycker han förtjänar några ord. varför skriver ni inte om ni ändå tittat in...tar max 1 minut och gör Andreas väldigt glad. Ni anar inte hur mkt några ord kan göra.

Kan vara så att ingen skriver pga. man inte orkar vänta på bilderna som tar typ 5min att ladda. Iallafall för mig med 24Mbit.
Förminska dom gärna till 800px breda.

Navigation

Up one level

Next page