FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
17.07.18, 07:48

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kotiohjaamot / Home Cockpits (Moderators: Jari Mikkilä, Joni Öfverström, Tuomas Kuosmanen)
| | |-+  Kotikokkarin audiot
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Kotikokkarin audiot  (Read 679 times)
Jussi Rantala

Date Registered: 04.07.01

Kotikokkarin audiot
« on: 27.05.06, 17:07 »

Omaa simpittiä värkätessä tuli mieleen, että minkälaisia audioratkaisuja on käytössä?
Miten kaiuttimet ja subbarit on sijoitettu?

Itse ajattelin aluksi pärjätä ihan tavallisilla Creativen 2.1 kaiuttimilla, jotka kätketään instrumenttipaneelin uumeniin. Romuttamosta haetun VW Jetan penkin alle laitan Aura Interactive Vestistä puretun bass shakerin.

Olli Vainio

Date Registered: 05.07.01

Re: Kotikokkarin audiot
« Reply #1 on: 27.05.06, 17:37 »

Ainakin isompien koneiden ohjaamoja tehdessä ois hyvä saada takaakin kuulumaan sitä ääntä, kun oikeassa melkoisen paljon tulee takaakin sitä mölyä, lähinnä moteista...harmi vain kun simu ei tue oikeasti monikanavaääntä(tosin FSX saattaa muuttaa tämän).

"Aviation in itself is not inherently dangerous. But to an even greater degree than the sea, it is terribly unforgiving of any carelessness, incapacity, neglect or ignorance."
Panuone
Former member
« Reply #2 on: 27.05.06, 22:55 »

Yks hyvä idea olis pistää niin, että saadaan tietyt ohjaimet tärisemään, kuten kaasun.
Antti Lehtilä

Date Registered: 08.06.04

« Reply #3 on: 29.05.06, 11:18 »

Itse olen kanssa tuota samaa miettinyt. Tällä hetkellä käytössä "normit kajarit"+subwoofer.
Eli siis jos kytken koneeseen esim. takakajarit lisäksi niin se ei pelitä viisaasti simussa?

Antti

Sepä se...
Bumerangi
Former member
« Reply #4 on: 26.06.06, 20:24 »

Pien koneeseen saa tunnelmaa jos pistää kajarit tai kajarin penkin alle kuten malmille noin sanottu "perstuntuma".
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1