Video: EFHK-EFOU evotus
Superfinnair:
Tervehdys!
Tuli hieman eilen kokeiltua Frapsiä ja tämmöistä tavaraa tarttui mukaan. Kyseessä on ensimmäinen oma FS-video ja laatu taitaa olla sen mukaista. Käytössä ei ole mitään Active Cameroita taikka Walk & Followeja, vaan ihan perusvermeillä mennään. Koneena on LDS767 ja painoa koneella 125.1 tonnia. Lähdössä selvityksen mukaisesti Anttoni 1A. Heti lähdön jälkeen DCT Anttoni ja hetken päästä DCT OSTOS. Laskussa sitten OSTOS 2B ja VOR/DME rwy 30.
Kaikki radiokeskustelut eivät mahtuneet mukaan ja jotku joutui jopa änkeämään videoon.
http://kapsi.fi/jesse/evo/Elokuva_0003.wmv (56.2mb WMV) (Kiitos Jesse Heiskaselle sivutilasta)
(Pahoittelen kaikkea videolla näkyvää epävalidia toimintaa ja erityisesti kädetettyä laskua, joka olisi varmaan mennyt normisti Go-Aroundin paikkeille.)
T: Markus
EDIT: Video poistettu jaosta.
juhake:
Hienoa että saatu radiokeskustelut mukaan! Mahtavaa!
Edit: Evotusko? Enpä nyt sanoisi. Itsellä kun valahtaa jaskat housuun kun pitäis tulla lentämään sinne. "Kyllä mä vielä joku päivä"
woordi:
Moi.
Markus video on hyvä ensimmäiseksi, mutta jos saanen antaa muutaman neuvon. Kun nauhoitat videota, olisi erittäin hyvä, jos voisit nauhoittaa eri kovalevylle kuin missä simusi on ,jos vain on mahdollista. Frapsilla nauhoittaessa ei kannata käyttää full-size asetusta, jos koneesi ei ole huippuluokkaa. Lisäksi windows moviemakerin häivytys toiminto hieman rokottaa myös laatua, ja olen huomannut, että kun teet häivytyksen raahaamalla videoframea hieman toisen päälle, saadaan sama efekti ja sujuvammin. Kokeilkaapa itse huomaatte eron. Sitten kun tallennat videon, käytä manuaalisesti valittavaa kokoa, eli sovita tiedosto kokoon ____Mt pakkausta, jolloin vältät WMM:n pakkaus mössön (itse laitan niin paljon kun antaa kooksi). Näin hieman aluksi. Siitä se lähtee videointi, ja opit lisää kokeilemalla. Tiedän että pystyt parempaan.
Edit: Jäipähän kameralle todistusaineistoa ettet ollut koskaan liukupolussa
juhake:
Quote from: Ilkka Kärki on 29.05.06, 20:59
Edit: Jäipähän kameralle todistusaineistoa ettet ollut koskaan liukupolussa
Ei taida VOR DME lähestymisessä olla liukupolkua sen "kunnon" merkityksessään.
woordi:
Quote from: Juha Kettinen on 29.05.06, 21:09
Ei taida VOR DME lähestymisessä olla liukupolkua sen "kunnon" merkityksessään.
Jep siteerasin vain Finncommin videolta
Navigation