KLAX > KWHP - Kesäistä Cessnailua!
(1/1)
OttoPOI:
Heimoro!
Tänään lensin tuolla Los Angelesin seuduilla, ylläty, yllätys Flight1:n Cessna 172R.llä, koska olen niin pirun tykästynyt tuohon räpistimeen, Kessna-fani kun olen . Tarinan poikastakin väänsin joten eikun menoks:
Ystäväni George, (siis ei W. Bush ) oli sanomansa mukaan tärkeässä konferenssissa Los Angelesissa. Hän oli lentänyt tänne asti kaukaa Seattlesta, ja oli hyvin uupunut lennon jälkeen. Mutta konferenssiin hänen oli pakko mennä, sillä pomolta voisi tulla sanomista, olihan hän töissä yhdessä Yhdysvaltojen suurimmassa asianajaja-yhtiössä. Kuulemma konferenssi oli mennyt hyvin, mutta hän oli niin uuvuksissaa lennon jäljiltä vieläkin, että itsekseen oli miettinyt jotain mahdollisimman rentouttavaa. Siellä kotikaupungissaan, Seattlessa, hänellä oli tapana mennä patikoimaan vuorille. Myös Los Angelesin lähistöllä oli hänelle kelpaavia "kukkuloita", joten hän päätti lähteä patikoimaan. Mutta sitten tuli ongelma: Miten hän pääsisi sinne patikoimaan? Hän oli majoitettuna keskustassa hotellissa, eikä hän taksilla jaksaisi ajaa pitkää matkaa, eikä hänellä ollut omaakaan autoa, joten hän mietti kaikkia mahdollisia kulkureittejä. Kuitenkin yhtäkkiä hänelle tuli mieleen lentäminen, asuihan yksi hänen hyvä ystävänsä, Otto Nieminen, täällä Los Angelesissa. Joten hän soitto minulle, kysyi kävisikö pieni kuljetus minun pikku Cessnallani ja kävihän se. Itseasiassa minun piti itsekin lähteä Whitemanin kentälle päin, serkkuja tapaamaan, joten mikäs siinä. Eikun matkaan:
Siinä se on: minun oma Cessna 172R. Tämän kuvan George otti ennen häneb siirtymistään koneeseen, minä vielä säätelen systeemejä kohdilleen.
[ Attachment not found - or removed ]
Rullaus on aloitettu jo kauan sitten ja nyt huomaamme kuinka AA:n koneet olivat valloittaneet KLAX:n
ISO Cessna, pieni pitkäsääri
ISO 747, pieni Cessna
Lähtölupien kyselyprosessi meneillään samaan aikaan kun Tripla7:n laskeutumisprosessi on meneillään.
Cessnan siivellä, vii aar kliered for teik of
Rötäätiö hiukan erilaisesta kuvasta
Kaarto KLAX:n Desing-tornin ohitse
Voi torso! Jos reitti ei olisi kiertänyt näin paljon olisin voinut näyttää Georgelle Hollywood-kyltin.
Hmph Se on tuolla tumman-mäen seassa
Los Angelesin keskustaa ländäreidemme alla
Kaarto semifinaaliin jonkun mikälie-kentän päällä
vii aar kliäred to land
Pari sekuntia touchén jälkeen
ät thö park
Ja niin George pääsi onnellisesti patikoimaan ja minä tapaamaan serkkujani. Thö End.
Ja kommenttia vastaanotan mielelläni
Häpi Ländings vit Cessna
Navigation