Min första Fs Video! J-35 Draken

(1/1)

Drysen:
Igår kväll så gjorde jag en liten video med Saab J-35 Draken. Hoppas ni tycker om den!! Ge mig gärna förslag om hur jag kan förbättra mig! Händer dock itne så mycket i denna videon, mest för att testa, men kul vart det

(Sidan kan ladda lite sakta)
http://www.metacafe.com/watch/147069/j_35_draken

En bild också.
[ attachment removed ]

AlexFlygare:
Hej Erik snygg film du gjort. Betyg av mig: 7/10

Det du kunde gjort bättre är Musiken. Den var allt för lung för det planet. Men annars tycker jag du kunde lekt lite mera med vinklar och höjder som du flög på. Men ett strålande jobb !

Vad har du för dator? Vad spelar du in med för program?

/Elix

Drysen:
Quote from: Elixander Chamoun on 04.06.06, 12:19

Hej Erik snygg film du gjort. Betyg av mig: 7/10

Det du kunde gjort bättre är Musiken. Den var allt för lung för det planet. Men annars tycker jag du kunde lekt lite mera med vinklar och höjder som du flög på. Men ett strålande jobb !

Vad har du för dator? Vad spelar du in med för program?

/Elix

Tack tack

Jag tyckte musiken passade rätt bra, flög inte runt som en "top dog", utan flög runt lite lungt, så tyckte det passade .  Sen så det med vinklar och så vidare, idén att göra videon bara kom upp i huvudet när jag va ute och flög så det blev som det blev  .

Helt ärligt så har jag ingen aning om vad jag har för dator  , det är en Packard Bell i alla fall och jag använder Fraps för att spela in.

AlexFlygare:
Quote from: Erik Drysén on 04.06.06, 15:20

Tack tack

Jag tyckte musiken passade rätt bra, flög inte runt som en "top dog", utan flög runt lite lungt, så tyckte det passade .  Sen så det med vinklar och så vidare, idén att göra videon bara kom upp i huvudet när jag va ute och flög så det blev som det blev  .

Helt ärligt så har jag ingen aning om vad jag har för dator  , det är en Packard Bell i alla fall och jag använder Fraps för att spela in.

Okey...Jo men den var grymt bra tycker jag. Speciellt om du säger att den var oplanerad.

/Elix

Navigation

Up one level