ARN 3-4/6 (2/6)
badanka:
Snygga bilder. Synd att man satt fast här i København, men måste det pluggas, så måste det...
AlexFlygare:
Snygggggggt Emil! Verkligen snyggt!!
/Elix
simonbrygg:
God afton, Simon Brygg tillbaka efter en helg av flightspotting med de andra tokarna nere på ARN.
Det hela började med att jag smet lite tidigt från skolan i fredags och jag och Niklas Kull tog bilen ner mot ARN och kom fram vid 6 tiden på kvällen. Den kvällen vara det bara vi på ARN men på söndagen (idag) var alla där då US airways började att trafikera.
Sedan efter att den druttat ner var det dax för mat och vi drog oss upp till Terminalen med Robban, Anton ect.
hela gänget som slappar i Terminalen efter typ 6 timmar ute på "fältet"
[ attachment removed ]
Anton och Emil som "frenetiskt" lyssnar på scannern.
[ attachment removed ]
Jonas visar sitt rätta jag under denna smygbild, man ser hur uttråkad han är av flightspotting och umgänget
[ attachment removed ]
Måste tyvärr visa lite av mina bilder som jag har fotat med ett SIGMA 55-200 som jag lånat då mitt Nikkor är på lagning.
VKG126 Landning bana 26 efter en flight från Palma.
[ attachment removed ]
Novair A330 före landning bana 26.
[ attachment removed ]
SAS A330 från New York före landning ban 01L
[ attachment removed ]
"Thai960 äästtebliist lannwayy sello ann leeft"
[ attachment removed ]
Continital 757 före landning bana 01L.
[ attachment removed ]
US airways 767:a före den första laningen på ARN med en mycket pratgladpilot ombord, på APP frågade han flygledaren (En kvinnlig) när hennes pass slutade
[ attachment removed ]
Novair: s A321:a på kort final bana 01l
[ attachment removed ]
Niklas Kull inte allt så pigg på vägen hem efter cirka 7 timmar bil och 6 timmar ARN före det!
[ attachment removed ]
Jag är heller inte så pigg men det finns det inga bilder på =)
best regards/ Simon Brygg
simonbrygg:
Här ser dom lite mer roade än vid maten
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
AnteK:
haha ingen bild på mig än så länge. Jag hade trevligt idag och det var kul att träffa er norrläningar hehe.. jag lägger bara upp en bild sålänge, så kommer fler bilder sen
http://www.airliners.net/addphotos/big/ready/N645US040606antek2.jpg
Navigation