AI Routes????

(1/1)

FlyMaster:
Mitäs tarkoittaa? Olen pelannut 3 vuotta Create flightii ni en tiiä noist muist jutuist mitää..

Superfinnair:
Mitähän Create Flightii oot pelannu? AI-Routesit tarkoittaa käsittääkseni sitä, että mitä reittejä AI-lentokoneet lentävät.

FlyMaster:
Joo, Ai mitä Create flightii?? Eli sitä et lennellää huviksee enkä mitää Virtual finnairin juttuja..

hase:

Joo, Ai mitä Create flightii?? Eli sitä et lennellää huviksee enkä mitää Virtual finnairin juttuja..

Kertoisitko lisää Create Flightistä, itse lennän Flight Simulatoria

Maiskuli:

Kertoisitko lisää Create Flightistä, itse lennän Flight Simulatoria

Hän tarkoittanee myös Fs:ää 

Mutta niin, siis "Ai-routes" on yhtä kuin niiden tietokoneen ohjaamien koneiden käyttämät lentoreitit siinä simulaattorissasi, ja "create flight" taas on se kohta missä voi päättä millä koneella, milloin yms.  lentää.. Ja tämä Virtual Finnair on taas virtuaalinen lentoyhtiö, mihin liityttyään lentäjähaun kautta saa koulutusta ja sen jälkeen listan lennoista mitkä pitää lentää simulaattorissa.

Jos esimerkiksi virtual finnairin lentolistassasi on lento Helsinkistä Tukholmaan A320:lla perjantaina 9.6, joka lähtee 09:00. Niin virität siinä create flight -kohdassa plaanin EFHK:lta ESSA:aan, otat bussin, ja virität kellonajan ja sitten lennät... 

Navigation

Up one level