Fudiksen MM-kisat Saksa 2006
avrorj85:
Tämmöisen ketjun ajattelin pistää aluille, kun nuo kisatkin alkavat tänään. Kuka juhlii, kuka yllättää, kuka pettää??
Itse uskon erittäin vahvasti Brassien menestykseen, eli kuudetta voittoa odotellaan...pettymys voisi tällä kertaa olla isäntämaa Saksa...Yllätyksenä pitäisin Englannin menestystä ja toisaalta saattaahan sieltä nousta jokin Afrikan maa todelliseksi mustahevoseksi.....
Tänään kaikki tölsyn ääreen Iltasella, avauspelinä Saksa - Costa Rica!!!!
Tasan kuukauden päästä saammekin sitten juhlia taas samban tahtiin!
FIN1979:
Quote from: Sami Sallinen on 08.06.06, 21:08
Tasan kuukauden päästä saammekin sitten juhlia taas samban tahtiin!
jeh, eiköhän Brasilia vie ja muut vikisee
Ordem e Progresso
Jani
Viper:
Itse oletettavasti katson töllöstä useita pelejä, ja useimmiten ne pikkumaidenkin kohtaamiset voivat olla mielenkiintoisia. Jos nyt veikata saa niin kyllähän tuo Brasilia on vahvoilla, mutta haastajiin mahtuu useita maita, mm. Argentiina, Englanti ja vaikkapa Espanja, joka ei ole kylläkään voittanut historiansa aikana mitään suurta. Onneksi selostukseen on sentään saatu apuja, koska eikös Urheilukanavalta ole Tuomas Virkkunen vuokrattu Ylelle. Meinaan itse pidän hänen tavastaan selostaa ja sekin innostaa seurata otteluja entisestään.
avrorj85:
Quote from: Iiro Hakala on 08.06.06, 21:18
Itse oletettavasti katson töllöstä useita pelejä, ja useimmiten ne pikkumaidenkin kohtaamiset voivat olla mielenkiintoisia. Jos nyt veikata saa niin kyllähän tuo Brasilia on vahvoilla, mutta haastajiin mahtuu useita maita, mm. Argentiina, Englanti ja vaikkapa Espanja, joka ei ole kylläkään voittanut historiansa aikana mitään suurta. Onneksi selostukseen on sentään saatu apuja, koska eikös Urheilukanavalta ole Tuomas Virkkunen vuokrattu Ylelle. Meinaan itse pidän hänen tavastaan selostaa ja sekin innostaa seurata otteluja entisestään.
Virkkunen selostaa matseja kyllä. Ja hyvä näin.
hpman:
No niin huomenna neljän vuoden odotus taas palkitaan ja tätä ehdottomasti laadukkainta viihdettä saa seurata kuukauden ajan parhaaseen katseluaikaan ja oikeen tuutin täydeltä.
Niin kuin jokaisissa aiemmissa kisoissakin veikkaan mestaruutta Italialle.
Oli miten oli, mutta kyllä meikäläisellä kutkuttaa jo vatsan pohjassa huominen.
Kävi muuten Ranskalle eilen huono säkä kun Cissen jalka murtui todella ikävän näköisesti harjoitusottelussa Kiinaa vastaan.
Navigation