Fudiksen MM-kisat Saksa 2006
kiza:
Quote from: Jarkko Palokangas on 08.06.06, 21:43
Kävi muuten Ranskalle eilen huono säkä kun Cissen jalka murtui todella ikävän näköisesti harjoitusottelussa Kiinaa vastaan.
....alkaako siitä Ranskan alamäki...?
cabdriver:
Quote from: Kalle Kämäräinen on 08.06.06, 21:47
....alkaako siitä Ranskan alamäki...?
Vaikea uskoa että Cissen poisjäänti Ranskaa kaataa. Oli muuten Hollannin Bastenilla tod. näk. jänskäplörö housuissa kun äijää alkoi joukkueesta menemään joukolla tohtorin luokse. Nyt vain kävi tuuri että suurin osa vaivaisista pääsevät pelaamaan esim. van Bronckhorst sekä Philip Cocu ovat avauksessa.
Itse olen vahvasti Brassien puolella mutta toivoisin Croatian pääsevän jatkopeleihin.. jaa miksi.. no siksi kun Dado Prso on kisojen maalikunkku. Brassit voittavat lohkon mutta Australialla ja Nipponin pojilla ei pitäisi olla jakoa näissä karkeloissa.
Mäkkäri:
Kaikesta huolimatta vaikka Nipponen pojilla ei pitäis olla mahdollisuuksia niin ovat kuitenkin kisojen yllättäjä
joukkue. Puolustuksessa ei tähtiä, mutta venyvät.. keskikenttän Nakamura, Nakata ja Inamoto ovat
kovia omalla alueellaan ja saavat keskikentän haltuun ... toivottavasti. Hyökkäys on taas arvoitus,
ensimmäistäkään MM-kisojen tasoista kärkipelaajaa ei löydy ? Luotan siihen että Nakamura tekee tuhoaan
"kymppipaikalta" hyökkääjien takaa. Odotan Japanilta kovaa yllätystä.
Neljä parasta ? ? Brasilia, Japani, Saksa ja Meksiko ?
yorzafs:
Kaikki matsit tulee varmaan katsottua. Minulla on mahdollisuus tehdä suuri osa duuneistani yöllä...
Brasiliaa veikkaan, yllättäjää toivon. Saisi olla vaikkapa Hollanti, lopultakin! (tai - anteeksi kaikki! - Ruotsi...mutta kun ne osaavat taistella joka lajissa niin pirun hyvin...)
Joskus on käynyt kuitenkin mielessä epäilys, että onkohan oikein todellisten suurkisojen aika jo ohi. Suojelevatko tähtitieteellisen hintaiset supertähdet tähtitieteellisiä tulojaan/terveyttään niin, etteivät enää pelaa parhaalla tasollaan kuin seurapeleissä, mistä de rahakin tulee? Toivottavasti olen väärässä - ei tuo Cissekään seurapelissä itseään telonut.
Muuten on taas tulossa itseäni ilahduttava urheilukesä: yleisurheilu ei innosta, mutta fudiksen loppuvaiheiden jälkeen alkaa Le Tour, jota näen ehkä paikan päälläkin sekä Wimbledon, jota voi nyt seurata kunnolla telkaristakin...
--- Jorma
Mäkkäri:
Kyllähän se varmaan näin on että suuret rahat määrää !
Toivottavasti olen väärässä - ei tuo Cissekään seurapelissä itseään telonut.
Mikäli näit kyseisen loukkaantumisen niin en uskoisi että kirjoittaisit näin, jalka todellakin meni "poikki" ! ! !
Taittui todella ilkeän näköisesti et oikeen itselläkin teki pahaa ! Kyseessä ei varmaankaan
ollut itsensä suojelua, ettei tarttis pelaa MM-fudista kun seura maksaa paremmin... outo ajatus
Eiköhän se kuitenkin ole jokaisen futarin suurin haave.. Pelata MM-futista ! Minunkin ! mutta kun minusta ei tullut hyvää futaria
Navigation