Finnmatkat Level-D B767 - eka versio
Welmu:
Aloinpa tässä tehdä tuollaista painttia itse, kun sen otin puheeksi tuolla simulaattorikeskusteluissa.
Tässä on muutama kuva ekasta versiosta, jossa on vasta koneen vasen puoli maalattu.
Sen olen jo huomannut, että logoa pitää nostaa hiukan ylemmäksi, nyt se on vähän siiven puolella. Lisäksi sivuperäsimen
vasempaan laitaan on tullut jotain kummallista punaista, joka täytyy poistaa. Tuon pienen "World of TUI" -logon paikka kaivannee vielä myöskin vähän viilausta.
Pari kysymystäkin minulla olisi. Finnmatkat-757:n vasemmalla puolella oven vieressä taitaa olla teksti "Operated by Britannia Nordic"?
Tuo oli katsomissani kuvissa niin pienellä, etten oikein saanut selvää. Entäs korkeusperäsimen väri, onko se 757:ssa harmaa vai sininen kuten sivuperäsin?
Huomioikaa, että tämä on fiktiivinen paintti, koska kyseistä konetta ei vielä ole olemassakaan - tai siis ei ole ainakaan Finnmatkat-maalauksessa.
Kaikki kommentit ja ehdotukset otetaan kiitollisuudella vastaan.
- Ville -
[ Attachment not found - or removed ]
Biesse:
Sinistä mielestäni hiukan tummemmaksi (jos verrataan muihin TUI-koneisiin), muuten näyttää hyvältä. Harmi vain etten omsita Level-D 767:aa.
toni petäys:
tuohan näyttää hyvältä, laita tummemaksi ja finnmatkat tekstiä hieman ylöspäin, kun näyttää olevat tuossa siiven tyngässä hieman...
Mikko J Virtanen:
Quote from: Kalle Heinonen on 15.06.06, 17:37
Sinistä mielestäni hiukan tummemmaksi (jos verrataan muihin TUI-koneisiin), muuten näyttää hyvältä. Harmi vain etten omsita Level-D 767:aa.
Ihan samat jutut tuli mulle mieleen. Eli muuten täydellinen, mutta väri on tollanen vaaleahko ja oikeastihan se on tavallaan aika voimakkaan tumma.
Welmu:
Quote from: Mikko J Virtanen on 15.06.06, 17:49
oikeastihan se on tavallaan aika voimakkaan tumma.
Voimakkaan tumma? Ei ainakaan tässä tai tässä kuvassa. No näissä on aina ongelmana se, että värit muuttuvat valaistuksen suhteen. Pieni tummentaminen tuolle pääväritykselle on kyllä varmaan tarpeen.
- Ville -
Navigation