Ayersien Rockia katsomassa (16 kuvantynkää)
OttoPOI:
Heissan!
Tänään äskettäin jälleen kerran otin ilotikun kauniiseen käteen ja lähdin lennolle... milläs muullakaan kuin helikopterilla . Tämänpäiväinen lento käsittelee Ayers Rockia, jotkut austraalialais-humaanit kutsuvat sitä myös Uluruksi. Anteeksi def. Ayers Rock, vasta äsken huomasin avsim.comissa olleen paremman Ulurun. Joissakin kuvissa on myös hiukan köyhähköksi haiskahtavaa editointi-yritystä, mutta yrittäkää jaksaa:
1. Siinä se jököttää. Owen Hewittin taidonnäyte: Bell 206 Jetranger II (). Itse herrasväki ei ole vielä saapunut
[ Attachment not found - or removed ]
2. Tosta vaan parit nippulat... Jaahas, sieltähän tämän päivän kyyditettävät saapuvat: Äiti Alice ja hänen tyttärensä Molly.
3. Ja matkustajat ja pilotti on turvallisesti kahlittu kiinni istuimiinsa ja voin käynnistää rööttörit
4. Ja si läks. Tässä vaiheessa Alice pyysi minua hiukan pienentämään nopeutta, Molly kun ei ollut ennen ollut kopterissa
5. Ediitti nro. 1. Ayers Rock näkyvissä
6. Sitten kaarramme
7. Ja näin lennämme itse mokkulan päällä
8. Tiukan käännöksen jälkeen seuraa hiukan...
9. ... matalalentoa
10. Paikallinen jorpakko
11. Ediitti nro. 2. Ayers Rock kun taakse jäi, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä kertoisin, kysyjille... Jaahas takaisin kuviin
12. Ja suunnistusta Generaalisella Posiitioni Systeemilla
13. "Vii häw thö eirport in sait"
14. Sitten hiukkaasen jarruutellaan
15. Ja viime hetkellä Alice pyysi minua laskeutumaan tähän rullaustien vierustalle, joku Cessna kuulemma tulisi hakemaan heidät
16. Ediitti nro. 3. Siellä se rokki on. Tämä olikin sitten tämän päivän viimonen lento, eiköhän lähetä himatsukuukkeliin
Ne oli sitten sitä myöten siinä siis. Kommentteja vastaanotan mielelläni, niin risuja kuin ruusujakin
Happy Landings with Bell
pyrtsä:
Ihan hyvät kuvat .
OttoPOI:
se oli päivän nopein
Biesse:
Varmaan kannattaisi ladata toi tiedosto tosta linkistä, että kivi olisi edes jonkin näköinen, eikä vaan pelkää kukkula .
Muuten ihan ok kuvat ja helikopteri hyvää vaihtelua .
http://library.avsim.net/download.php?DLID=49990
eskaihla:
Toivottavasti saavat rahansa takaisin, sillä taisit erehtyä kohteesta...
-Esa
Navigation